Gå til hovedindhold
Velkommen til Stofa Nedenfor kan du læse praktisk information og bestille bredbånd

Tv og bredbånd fra Stofa fra 1. juli 2019

Vongenet og Stofa har indgået en god aftale, hvor du fremover får leveret tv-kanaler og bredbånd fra Stofa.

Du skal ikke foretage dig noget vedrørende din tv-pakke, den bliver automatisk flyttet over til Stofa. Tv-kanalerne kan rykke lidt rundt, så du skal muligvis foretage en kanalsøgning på dit tv pr. 1. juli 2019. Hvis du har brug for hjælp til dette, så står vi naturligvis klar til at hjælpe dig.

Du skal bestille dit nye bredbånd hos Stofa, så har du det hele samlet et sted. Vi har hastigheder til alle behov - fra 4/1 Mbit og helt op til 300/50 Mbit. Så uanset om du blot tjekker mails, ser nyheder eller lejer film online, så har vi hastigheden til dig.

Har du i forvejen et fastnetnummer, som du vil beholde, kan du bestille Stofa Telefoni. Så sørger vi for at opsige din nuværende aftale og overflytte dit telefonnummer kvit og frit. Vigtigt, at du ikke opsiger dit fastnet-telefoni hos din nuværende udbyder, men blot bestiller nyt hos os og lader os klare opsigelsen hos dit nuværende selskab – præcis som når du skifter forsikringsselskab.

Din overgang til Stofa

  • Inden 1. juli 2019
    Husk at bestille internet fra Stofa, inden du overgår til Stofa 1. juli, så dine produkter fortsat er aktive efter 1. juli.

  • 1. juli 2019
    Fra 1. juli leverer Stofa dit tv- og internetsignal. For at dine nye kanaler virker i den nye tv-pakke, du har bestilt, skal du foretage en kanalsøgning.
    Læs mere og få hjælp til dine kanaler.

Din overgang til Stofa

Kom til Stofa-event

Vi holder event i dit lokalområde, hvor du kan høre mere om alle de digitale muligheder du får med Stofa. Vi står klar til at give dig personlig rådgivning og svare på alle dine spørgsmål.

Nærmere information om tid og sted kommer snarest.

Tv-løsninger der passer til dig

Stofa Bredbånd – et sikkert valg

Der er flere gode argumenter for at vælge Stofa Bredbånd:

  1. Lynhurtigt og stabilt internet
  2. Hastigheder til ethvert behov
  3. Ingen krav om tv
  4. Ingen binding
  5. Mulighed for at tilkøbe SafeSurf – en prisvindende sikkerhedspakke
Stofa Bredbånd - et sikkert valg
Stream dine tv-kanaler på WebTv

Mange muligheder med Stofa Tv

Nu behøver du ikke længere gå glip af din yndlingsserie eller en vigtig fodboldkamp, fordi du ikke er hjemme. Med WebTv kan du nemlig tage din tv-pakke med dig på mobil eller tablet overalt i Danmark og EU. For at komme i gang med dit Stofa WebTv skal du oprette et MitLogin

Hvis du vælger Stor tv-pakke, får du også TV2 Play, og kan se TV2 præcis når det passer, hvor du har lyst. TV2 Play er blevet utrolig populær med det brede udvalg af kvalitetsprogrammer for enhver smag.

Få hurtigt svar her

Hvordan beholder jeg mit gamle fastnetnummer?

Har du i forvejen et fastnetnummer, som du vil beholde, må du ikke selv opsige dit gamle telefonabonnement. Når du bestiller Stofa Telefoni, hjælper vi med at opsige din aftale og overflytte dit nuværende nummer kvit og frit.

Sådan får du en e-mailkonto hos Stofa

Du kan få en e-mailkonto uden beregning, når du har Stofa Bredbånd. Du kan logge på Mine Sider og oprette din e-mailkonto hos Stofa, når du har oprettet dit MitLogin.

 

  • Log på Mine Sider med dit MitLogin.
  • Vælg "Indstillinger" i venstremenuen
  • Vælg ”Email”
  • Vælg ”Email-adresser”
  • Indsæt den e-mailadresse, du gerne vil have
  • Du kan vælge en e-mailadresse under @stofanet.dk

 

Din nye e-mailkonto fra Stofa kommer med 100 MB lagerplads, men du kan udvide til 1 GB for 10 kr. pr. måned.

Mine kanaler virker ikke - hvad gør jeg?

Fra 1. juli leverer Stofa dit tv- og internetsignal. For at dine nye kanaler virker, skal du foretage en kanalsøgning. 

Se hvordan du foretager en kanalsøgning

Hvordan kommer jeg i gang med WebTv?

WebTv følger automatisk med, når du har tv fra Stofa. Når du har oprettet et MitLogin, kan du hente WebTv app’en til din mobil, tablet eller Apple TV 4. App’en findes til Android og iOS. Du kan også se WebTv på din computer.

Hvordan tilmelder jeg mig digital post?

Med digital post får du din post fra Stofa direkte i din indbakke. Tilmelder du dig ikke digitalt post, betaler du 29 kr. hvert kvartal for at modtage fysisk post.

Du tilmelder dig digital post på stofa.dk/tilmeld

Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?

Du kan tilmelde din regning fra Stofa til Betalingsservice via Mine Sider eller på netbank. På din første regning får du alle de oplysninger, du skal bruge for at tilmelde regningen til Betalingsservice. 

Få svar på spørgsmål om din regning

Har jeg mulighed for selvbetjening på stofa.dk?

Hos Stofa kan du benytte vores selvbetjeningsunivers Mine Sider på stofa.dk. Her kan du følge dit forbrug, betale dine regninger og læse din Stofa-mail. Du skal oprette et MitLogin til Mine Sider for at komme i gang med selvbetjeningen. 

Opret dit MitLogin

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvis du har brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os. På stofa.dk/kontakt kan du se, hvordan og hvornår du nemmest får fat på os.