Stofa vilkår

 

Her finder du al den information, som du sikkert ikke synes er det mest interessante, men som er vigtig, når du har købt et produkt eller en tjeneste hos Stofa. Derfor anbefaler vi at du læser nedenstående.

Aftalevilkår

Når du køber et abonnement på et af vores produkter (f.eks. bredbånd) skal du samtidig acceptere vores aftalevilkår. Aftalevilkårene indeholder blandt andet vigtig information om, hvad du skal være opmærksom på, når du tager produktet i brug, minimumskrav til dit udstyr (f.eks. til din computer), hvornår du modtager din regning, og hvad du skal gøre, hvis du fortryder dit køb. Det er relevante informationer, der hjælper dig med at forstå, hvilke rettigheder du har, og hvad du kan forvente af os.

Her finder du aftalevilkårene for Stofas produkter:

Fortrydelsesret

Når du køber et abonnement på et af vores produkter eller en tjeneste som f.eks. en sikkerhedspakke til dit bredbånd eller lejer en film, skal du samtidig acceptere vores regler for fortrydelsesret. Ved køb af et abonnement, der ikke tages i brug med det samme, har du 14 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder dit køb, kan du indsende en udfyldt fortrydelsesretsformular eller ringe til Kundeservice 88 30 30 30 inden for 14 dage fra købet. Du må ikke have taget produktet/abonnementet i brug, da din fortrydelsesret så bortfalder.

Køber du en tjeneste eller et produkt, som tages i brug med det samme, skal du samtidig acceptere, at du fravælger din fortrydelsesret for at kunne gennemføre din bestilling.

Reglerne om fortrydelsesret og fortrydelsesformularen findes i aftalevilkårene.

Du kan også finde en online udgave af fortrydelsesformularen her.