Gå til hovedindhold
Vi er her for at hjælpe Ring til kundeservice på 88 30 30 30. Alle hverdage mellem 8-19

Få hjælp, hvis du har brug for det

Vi har både tid og lyst til at hjælpe. Og vi holder også åbent, når du har fri. Så har du spørgsmål til for eksempel dit abonnement eller din regning, kan du kontakte os alle hverdage mellem klokken 8.00 og 19.00.

Ring til kundeservice på 88 30 30 30

 

Vi er her for dig hver dag

Hvis du har tekniske problemer eller spørgsmål til teknikken, kan du kontakte vores tekniske support, der sidder klar til at hjælpe dig alle dage - også i weekenden og på helligdage.

Du kan kontakte teknisk support alle dage mellem klokken 08.00 og 22.00. Weekend og helligdage er åbningstiderne dog 08.00 til 19.00. 

Ring til teknisk support på 88 30 30 30

Her finder du hjælp til tv

Spørgsmål

De mest stillede spørgsmål om tv

Vi har samlet de spørgsmål om tv, som vi ofte bliver spurgt om. Klik på emnerne og få svaret med det samme.

Skal man stadig have en tv-pakke, når man har Stofa MitTv?

Nej, Stofa MitTv er tv uden grundpakker/tv-pakker. Det er dog muligt at købe en hel tv-pakke via MitTv, hvis du ønsker det.

Kan jeg få SmartTv uden at have en tv-pakke?

Ja, med Stofa MitTv har du også Stofa SmartTv. Stofa MitTv kræver en Stofa SmartTv-boks, og med den har du samtidig adgang til SmartTv-funktionerne.

Brug for hjælp til din bestilling?

Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig med at vælge de rette produkter.
Ring på 88 30 30 30 eller lad os ringe dig op.