Gå til hovedindhold

Tv-pakke fra Stofa

Hos Stofa behøver du ikke en tv-boks for at se din tv-pakke

Vælg dine kanaler frit eller køb en fast tv-pakke

Champions League, prisbelønnede film og serier eller nyheder 24 timer i døgnet?
Det er helt op til dig, hvad du vil se, og hvordan du vil se det.

DR1
TV 2
TV 2 Zulu
TV 2 Sport
TV3
TV3+
TV3 Sport 1
National Geographic
Discovery Channel
Kanal 4
Kanal 5
6'eren
Disney Channel
Cartoon Network
Nickelodeon
- og få det, du gerne vil have

Stofa MitTv - frit kanalvalg til dig

Nu kan du frit vælge mellem mere end 100 tv-kanaler med Stofa MitTv. Du bestemmer selv, hvor mange og hvilke tv-kanaler. Og du betaler kun for dem, du ser.

  • Helt frit kanalvalg uden tv-pakke
  • Betal kun for de kanaler, du ser – en måned ad gangen
  • Se preview af kanal, inden du køber med din fjernbetjening
Stofa MitTv
Stofa Tv-pakker

Tv-pakker som du kender dem

Du kan vælge mellem tre faste tv-pakker med populære kanaler. Lille, mellem eller stor? Vælg den tv-pakke med de kanaler, der er lige dig.

  • Vælg mellem tre faste tv-pakker
  • Mange tv-kanaler for en god pris
  • Mulighed for at tilkøbe kanaler enkeltvis

0 kr. første måned - uanset tv-pakke

Tænker du på at bestille en tv-pakke? Så er det med at slå til. Lige nu får du nemlig første måned gratis, når du bestille Lille, Mellem eller Stor tv-pakke.

Med tv fra Stofa får du WebTv med i købet. Så kan du tage dine tv-kanaler med på farten og se dem på alle dine skærme: tv, tablet, smartphone og computer. Ellers se dit favoritprogram i soveværelset, hvis en anden optager tv'et i stuen. 

Tilbuddet gælder til og med den 18. juni 2017. 

Bestil din tv-pakke ved at ringe til vores kundeservice på 88 30 30 30. 

0 kr. første måned uanset tv-pakke
Se massevis af film og serier Få ubegrænset adgang til film og serier med Viasat Film - for eksempel Zootropolis. Bestil inden 31. maj og få første måned til 0 kr. (herefter 99 kr./md.)

Mest stillede spørgsmål om tv

Hvilke tv-løsninger kan jeg vælge hos Stofa?

Hos Stofa kan du vælge imellem mere end 100 kanaler – de fleste i HD-kvalitet. 

  • Tv-pakker: Køb en tv-pakke med faste kanaler. Vælg imellem 3 tv-pakker. 
  • FritValg: Tilføj kanaler ovenpå din tv-pakke. FritValg består af op til 85 kanaler du frit kan vælge oven på din lille-, mellem- eller store tv-pakke.
  • MitTv: Køb dine kanaler enkeltvis uden tv-pakker. Betal kun for de kanaler, du ser og i de måneder, du ser dem. 

Kan jeg undgå at betale for kanaler, jeg ikke ser?

Ja, med Stofa MitTv betaler du kun for de kanaler, du ser.

Stofa MitTv er det helt frie valg: Med priser fra kr. 10/md. køber du adgang til hver enkelt kanal og binder dig for minimum en måned. Vælg mellem mere end 100 kanaler. DR - og nabolandskanaler kan vælges uden merpris.

Hvilke kanaler er med i min pakke?

Indholdet af din kabel-tv-pakke afgøres af din antenneforening, enten via programudvalg eller lignende. 

 

Med Stofa FritValg kan du sammensætte din egen pakke med FritValg. FritValg består af op til 85 forskellige kanaler, du frit kan vælge oven på din lille-, mellem- eller store tv-pakke.

* Betingelser for Stofa tv-pakker

Kabel-tv fra Stofa og den lokale antenneforening
Priserne er vejledende, hvis du modtager tv fra Stofa og den lokale antenneforening. Priserne på tv-pakker er eksl. evt. oprettelse, etablering af stikledning m. første antennestik, gravearbejde og kabelleje. Opsigelse løbende måned + 1 måned. Forudsætter Betalingsservice. BS- og adm.gebyr 9,75 kr. pr. regning. Tilbuddet på 0 kr. første måned uanset valg af tv-pakke gælder til og med den 18/6 2017 og kun for nye kunder, som ikke har haft Stofa Tv de seneste 6 mdr.

Tv fra Stofa via fibernettet
Forbeholdt husstande, der kan tilsluttes fibernettet i Stofas dækningsområde. Priserne er vejledende, hvis du modtager tv fra Stofa og den lokale forening. Forudsætter Betalingsservice. BS- og adm.gebyr 9,75 kr. pr. regning. Opsigelse løbende måned + 1 måned. Vi etablerer fiberen til nærmeste husmur, dog max 30 meter fra skel. Tilbuddet på 0 kr. første måned uanset valg af tv-pakke gælder til og med den 18/6 2017 og kun for nye kunder, som ikke har haft Tv de seneste 6 mdr.

Brug for hjælp?

Vores kundeservice sidder klar hverdage fra 8-19.
Ring på 88 30 30 30 eller lad os ringe dig op.