Gå til hovedindhold
KTU tak for dit svar

Vi vil skabe endnu bedre oplevelser for vores kunder

Tak for din feedback

Tak, fordi du tog dig tid til at fortælles os om din oplevelse med vores produkter og services. Din og andres feedback giver os værdifuld viden, som vi bruger til at skabe endnu bedre oplevelser for vores kunder.  

Jeres indsigter har bidraget til:

•    At vi har lanceret et nyt produkt – SuperWifi, som forbedrer wifi-forbindelsen i din bolig. Det har vi gjort, fordi I siger, at en stærk og stabil forbindelse er vigtig for jeres oplevelse med internettet.

•    At vi har gjort det nemmere for dig at bruge selvbetjeningsuniverset Mine Sider. Vi har for eksempel gjort det lettere for dig at tage dine Stofa-produkter med til en ny adresse, hvis du skal flytte. 

•    At vi har fået et endnu større fokus på at skabe gode kundeoplevelser. Jeres inputs bekræfter os blandt andet i, at vi kan blive bedre til at hjælpe vores kunder helt i mål med fejlretninger og produktændringer. I efteråret 2021 har vi derfor søsat et nyt kundeservicekoncept, hvor vi tager proaktiv kontakt til vores kunder for at optimere kundeoplevelsen.  

Vi sidder klar til at hjælpe dig
Hvis du har spørgsmål eller gerne vil have hjælp, er du velkommen til at kontakte os på 88 30 30 30 alle hverdage i tidsrummet kl. 8.00-17.00.

Med venlig hilsen
Stofa