Gå til hovedindhold

Regningseksempel til dig, der får signal gennem fiber

Hvis du har bestilt internet og/eller tv i forbindelse med et kampagnetilbud, får du automatisk rabatten på din efterfølgende regning. Eksempelvis hvis dit Stofa-abonnement bliver aktiveret i januar, kan du se rabatten på den regning, du modtager i slutningen af februar. Hvis kampagnerabatten løber over en længere periode end din første regning, vil rabatten fortsætte på de efterfølgende regninger.

Regning girokort

1. Dine oplysninger
Her fremgår din folkeregisteradresse, dit fakturanummer, kontraktnummer og betalingsdato for regningen. 

2. Betalingsoplysninger
Her finder du det samlede beløb til betaling samt oplysninger, som du skal bruge til at tilmelde din regning Betalingsservice. 
Du kan tilmelde dig via betalingsservice her eller bruge QR koden på regningen.

Du kan modtage din regning fra os på flere måder – via e-boks eller som fysisk regning. Er du tilmeldt betalingsservice modtager du en specifikation som bilag.  

Har du valgt Stofa som ny Tv- og internetleverandør?
Så ser din regning anderledes ud end du er vant til. Regningen kan nemlig både indeholde tidligere Waoo produkter samt dine nye Stofa produkter. 

Fra den dato vi ændrer dig fra Waoo til Stofa produkter, vil du også blive opkrævet for Stofa produkter. Hvis du allerede har betalt for Waoo produkter, sørger vi for at fratrække dette og i stedet opkræve dig for dine nye Stofa produkter.

 
Regningsoverblik

1. Dine oplysninger
Her fremgår dit fakturanummer, fakturadato og betalingsdato. Du finder også kundenummer, kontraktnummer og din internetkode. 

2. Din installationsadresse 
Her fremgår den adresse dine regning vedrører. Vær opmærksom på at der kan være forskel på din folkeregisteradresse og installationsadresse, hvis du eksempelvis har produkter i dit sommerhus.

3. Opsummerede priser
Her ser du det beløb, du skal betale for perioden opdelt imellem abonnement og øvrige ydelser. På regningens side 2 kan du finde en udspecificering af perioder og priser for dine produkter.

4. Betalingsservice 
Er du tilmeldt til betalingsservice vil det fremgå på din regning. Er du endnu ikke tilmeldt, kan du gøre det her eller bruge QR koden på regningen.

På næste side kan du i eksemplet se, hvilke produkter der er dine nye Stofa-produkter samt eventuel rabat.

 
Regningsudspecificering

1. Din installationsadresse
Her fremgår den adresse dine regning vedrører. Vær opmærksom på at der kan være forskel på din folkeregisteradresse og installationsadresse, hvis du eksempelvis har produkter i dit sommerhus.

2. Dine Tv produkter 
Hvis du tidligere har haft et Waoo-Tv produkt og valgt at konvertere dit Tv-produkt til Stofa, så vil der på din ordrebekræftelse stå en dato for konvertering. 
Datoen angiver, hvornår vi skifter dit nuværende Tv-produkt til et Stofa-Tv produkt. Har du fået en rabat i forbindelse med dit skifte, vil den først fremgå på din regning, når du har fået dit nye Stofa Tv-produkt. 
Indtil du er blevet skiftet, vil du fortsat blive opkrævet for dit Waoo-Tv produkt. 

3. Din nye Stofa internet pakke 
Her ser du din nye Stofa internet pakke – Fx. Micro-, Midi-, Maxi- og Giga-Fiber.Du betaler for dit nye internet-produkt fra den dato, vi har skiftet dig til Stofa – datoen kan du se i din ordrebekræftelse. Vi har sørget for at trække eventuelt tidligere betalt internet fra, så du selvfølgelig ikke betaler dobbelt. 
Har du fået rabat i forbindelse med dit skifte, vil den også fremgå på regningen

4. Stofa SafeSurf 
Hvis du har fået Stofa SafeSurf som en del af din internetpakke, vil det fremgå her. Du kan læse mere om, hvordan du kommer godt i gang med Stofa SafeSurf her.

5.  Internet kampagne rabat
Får du rabat på dit internet, vil dette fremgå under ”Internet kampagne rabat” – her ser du også hvilken periode rabatten gælder for.