Gå til hovedindhold
Stofa er en del af Norlys

Hjælp til opsigelse hos din nuværende udbyder

Det er nemt opsige dit nuværende internet- eller tv- abonnement. Alt du skal gøre, er at sende en mail med din opsigelse til din nuværende udbyder. Når du sender en mail i stedet for at ringe, har du din opsigelse på skrift, og det er en god idé. 

Inden du opsiger, så undersøg, om du er bundet af en bindingsperiode, før du kan opsige - sådan er det hos de fleste udbydere. Når din bindingsperiode udløber (maksimalt 5 måneder), har du som internet-kunde én måneds opsigelse, mens du som tv-kunde kan have et opsigelsesvarsel på løbende måned + en måned.

Vi anbefaler, at du opsiger alle aftaler og samtykker med din tidligere udbyder. Derfor har vi samlet en liste over udbydere og gjort en mail-skabelon klar til dig, som du kan kopiere, udfylde og sende til din nuværende udbyder, når du vil skifte.

Ring til vores Kundeservice på 88 30 30 30, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at opsige hos din nuværende udbyder inden du skifter til Stofa.

Hjælp til opsigelse, når du skifter udbyder

1. Find mailadressen på din nuværende udbyder

Kopiér mailadressen fra listen og indsæt adressen som modtager i din opsigelsesmail.

2. Kopiér, udfyld og send mail-skabelonen

Kopiér teksten og udfyld felterne [ ], så er du klar til at sende din opsigelse afsted.

Hej [indsæt navnet på din nuværende udbyder]

Jeg vil hermed gerne opsige mit [indsæt produkt som skal opsiges f.eks. bredbåndsabonnement, tv-abonnement] med kortest muligt varsel.

Mine oplysninger:
[indsæt dit fulde navn]
[indsæt din adresse]
[indsæt dit postnummer og by]
[indsæt dit kundenummer (det står på din regning eller ordrebekræftelse)]

Jeg ønsker også at tilbagekalde alle mine markedsføringssamtykker.

Bekræft gerne modtagelsen af denne opsigelse som svar på denne mail.

Med venlig hilsen
[indsæt dit navn]