Gå til hovedindhold

Dine rettigheder

Hos Stofa A/S er det vigtigt for os, at vores kunder bliver behandlet ordentligt. Vi bestræber os på, at vi altid leverer en god service og kundeoplevelse. Hvis du ikke er tilfreds med din oplevelse hos os, vil vi meget gerne høre fra dig.

Hvis du ønsker at klage til Stofa

Vi anbefaler, at du først ringer til Stofas kundeservice på 88 30 30 30. Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål, ønsker at klage, eller du er utilfreds med en sag.

Hvis du ikke er tilfreds med håndteringen af din sag, kan du sende en e-mail til vores klageteam på reklamation@kontakt.stofa.dk. Du modtager herefter en bekræftelse på, at vi har modtaget din henvendelse. Vi behandler din henvendelse så hurtigt som muligt, og du kan forvente et svar inden for tre hverdage.

Stofa A/S er en del af Norlys-koncernen. 

Hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse på din klage, kan du gå videre med den:

Klager, der vedrører dit abonnement

Hvis din klage omhandler dit abonnement på teletjenester – det kan fx være din regning eller Stofas vilkår – kan du klage til Teleankenævnet. Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnementer på teletjenester:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. TH.
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk

Klager, der vedrører varer eller indholdstjenester

Hvis din klage omhandler varer (f.eks. et modem) eller indholdstjenester (f.eks. Tv-boks) kan du klage til Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet:

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk

Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat?

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:

www.ec.europa.eu/consumers/odr

Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: reklamation@kontakt.stofa.dk.