Gå til hovedindhold

Dine rettigheder

Hos Stofa A/S og Stofa Fiber A/S har vi fokus på at behandle vores kunder ordentligt. Oplever du alligevel noget, du ikke er tilfreds med, vil vi meget gerne høre fra dig. 

Stofa A/S og Stofa Fiber A/S er del af Norlys-koncernen. Fælles for Stofa A/S og Stofa Fiber A/S er, at begge selskaber sælger Stofa-produkter, men de to selskaber dækker over forskellige forsyningsområder og teknologier. Det betyder, at du som kunde vil have dit juridiske kundeforhold hos enten Stofa A/S eller Stofa Fiber A/S (i det følgende kaldet Stofa). Du vil kunne se, hvilket selskab du er kunde hos i din ordrebekræftelse og på din regning.

Kundeservice er klar til at hjælpe dig på 88 30 30 30, hvis du har et spørgsmål eller noget, du er utilfreds med.

Sådan klager du

Vil du klage, skal du skrive til reklamation på reklamation@kontakt.stofa.dk. Herefter modtager du en bekræftelse på, at vi har modtaget din henvendelse. Vi behandler din henvendelse indenfor tre hverdage. Hos Stofa bestræber vi os på at give dig et svar så hurtigt som muligt.

Hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse på din klage, kan du gå videre med den:

Klager, der vedrører dit abonnement

Hvis din klage omhandler dit abonnement på teletjenester – det kan fx være din regning eller Stofas vilkår – kan du klage til Teleankenævnet. Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnementer på teletjenester:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. TH.
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk

Klager, der vedrører varer eller indholdstjenester

Hvis din klage omhandler varer (f.eks. et modem) eller indholdstjenester (f.eks. Tv-boks) kan du klage til Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet:

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk

Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat?

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:

www.ec.europa.eu/consumers/odr

Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: info@stofa.dk.