Gå til hovedindhold
Stofa er en del af Norlys

Nye priser og mere indhold, når du har Stofa Internet

Den 1. oktober flytter vi en række kunder til vores nye Stofa Internetpakker, som nu indeholder mere end bare internet. Du får også adgang til sikkerhedspakken SafeSurf, som også inkluderer password-manageren SafeLogin.

Læs mere om vores nye internetpakker 
 

Spørgsmål og svar om nye internetprodukter

Hvornår træder min nye pris i kraft?

Det gør den pr. 1. oktober – altså på din regning for 4. kvartal 2020.

Hvornår får jeg sikkerhedspakken SafeSurf med password-manager SafeLogin?

Den får du faktisk adgang til inden 1. oktober. Du vil få en velkomstmail tilsendt i perioden fra sidst i august til medio september, som du skal åbne og derefter følge vejledningen.

Må jeg så gerne bruge SafeSurf med SafeLogin med det samme?

Ja, det må du gerne. Og det kommer ikke til at koste dig noget.

Hvad nu hvis jeg kun vil bruge SafeLogin og ikke SafeSurf – er det muligt?

Ja, du kan sagtens nøjes med kun at bruge SafeLogin. Du skal bare logge ind på ”Min SafeSurf” og bestille den vej. Der er link, brugernavn og adgangskode nederst i velkomstmailen.

Hvis jeg slet ikke ønsker at få SafeSurf med SafeLogin – kan jeg så betale en lavere pris?

Nej, det er ikke muligt. De vil automatisk indgå i de nye pakker. Hvis du ikke ønsker produkterne, kan du blot lade være med at aktivere i velkomstmailen. Men det har ikke betydning for den nye pris.

Jeg har allerede SafeSurf – skal jeg gøre noget for at fortsætte med den?

Nej, du behøver ikke gøre noget, hvis du allerede har aktiveret den, da du fik velkomstmailen fra slutningen af maj – eller senere.

Kan jeg komme tilbage til gammel løsning uden SafeSurf?

Nej, det er ikke muligt, da det er lukket.

Hvis jeg ønsker en mindre hastighed, skal jeg så betale for at få det?

Nej, vi opkræver ikke for skift til lavere hastighed i varslingsperioden frem til 1. oktober.