Har du brug for hjælp til at forstå din regning?
Herunder finder du et regningseksempel, der kan hjælpe med at forklare de enkelte dele af din regning.
Vær opmærksom på, at regningslayoutet kan fremgå med Eniig logo, selvom du for nylig er skiftet til Stofa.
Se forklaring på din regning her
Har du valgt Stofa som ny Tv- og internetleverandør?
Så ser din regning anderledes ud, end du er vant til. Regningen kan nemlig både indeholde tidligere Waoo produkter samt dine nye Stofa produkter. Se regningsforklaringen ovenfor.

Forstå din regning
Så ser din regning anderledes ud, end du er vant til. Regningen kan nemlig både indeholde tidligere Waoo produkter samt dine nye Stofa produkter.
Pr. den dato vi ændrer dig fra Waoo til Stofa produkter, vil du også blive opkrævet for Stofa produkter. Hvis du allerede har betalt for Waoo produkter, sørger vi for at fratrække dette og i stedet opkræve dig for dine nye Stofa produkter.
Du kan med fordel se regningsforklaringen ovenfor – her kan du eksempelvis se, hvilke produkter der er dine nye Stofa-produkter samt eventuel rabat.
Som standard er betalingsperioden for din regning 30 dage. Vi opkræver altid dit abonnement frem i tiden, hvorimod vi opkræver for dit forbrug bagud, eksempelvis telefonopkald.
Har du lavet ændringer (eksempelvis op- eller nedgradering) i dit abonnement midt i en måned, eller efter vi har dannet regninger, vil vi automatisk sørge for at regulere ændringer på din næstkommende regning.På bagsiden af regningen er alle beløbene udspecificeret. Du kan med fordel se regningsforklaring ovenfor, hvor du finder hjælp til at forstå den udspecificeret regning.
Når du takker ”Ja” til dine nye Stofa produkter, fortsætter din betalingsservice uændret. Gebyr for betalingsservice er fortsat 9,75 kr. Er du endnu ikke tilmeldt betalingsservice, kan du tilmelde dig her
Hvis du ikke kan betale din regning til den oplyste betalingsdato, kan du vente på, at du modtager en rykker. Bemærk, at hver rykker koster 100 kr. Vi skelner mellem rykker og rykkergebyr. Når du betaler en rykker, vil der ikke fremgå et rykkergebyr på 100 kr. Det vil først fremgå på næstkommende regning.
Når du har et tv-produkt, vil du blive opkrævet for Koda og Copydan, som dækker over de afgifter, der går til kunstnere og rettighedshavere. Som tv-udbyder er vi forpligtet til at udspecificere, hvor stor en andel af prisen af dit abonnement, der går til rettighedshavere. Afgiften er med i den pris, du betaler for dit Stofa produkt