Virker Stofa SmartTv med en router?

Nej, Stofa SmartTv skal være tilsluttet direkte til modemmet fra Stofa.

Har jeg indflydelse på indholdet af min kabel-tv pakke?

Indholdet af din kabel-tv pakke afgøres af din antenneforening, enten via programudvalg eller lignende. Du kan læse om dine muligheder for at få indflydelse på indholdet i kabel-tv pakkerne på din antenneforenings hjemmeside.

Du kan også sammensætte din egen pakke med FritValg. FritValg består af op til 85 forskellige kanaler, du frit kan vælge oven på din lille-, mellem- eller store tv-pakke.

Læs mere om og bestil SmartTv på stofa.dk

Opsiges mit kabel-tv automatisk ved fraflytning?

Stofa får i de fleste tilfælde ikke besked om flytninger fra eksempelvis kommuner, udlejere, boligforeninger mv. Du har derfor selv ansvar for at melde din flytning til os, og det kan du gøre ved at kontakte til os på 8830 3030.

Hvorfor mangler jeg lyd på mine kanaler?

Undersøg først, om Stofa boksen og fjernsyn/forstærker er korrekt forbundet, og om der er skruet op for henholdsvis tv og Stofa boksen på lydstyrke/volume knappen på de respektive fjernbetjeninger. Der kan også være slukket for lyden på boksen ("muted") - hvis der er slukket for lyden på boksen, vil der være et "mute" symbol. Hvis der herefter stadig ikke er lyd, kan det skyldes, at du har valgt "Digital lyd (AC3)", og dit fjernsyn/forstærker ikke understøtter dette. Gå ind i "Menu -> Indstillinger -> Lyd". Ved "Digital Lyd (AC3)" prøv at vælg "AC3 lyd (Nej)".

Vi vil gerne sikre at Stofa SmartTv hele tiden tilbyder vores kunder nye muligheder og bedre tv-oplevelser. Derfor opdaterer vi løbende SmartTv. 

 


Hurtig hjælp til installation af SmartTv

 


Lej film med din fjernbetjening