Spørgsmål til Telefoni

Icon
Få svar på spørgsmål om Stofa telefoni. Få svar på spørgsmål om dit abonnement, din regning, teknik, flytning og meget mere.
>

Stofa Telefoni

  • Skal min computer være tændt, for at jeg kan bruge telefoni

    Nej, det er ikke nødvendigt. Det er dog nødvendigt at modemmet er tændt, og at det er tilsluttet korrekt.

  • Kan jeg sætte spærring på mit abonnement?

    På Mine Sider har du mulighed for at tilmelde dig forskellige spærringer, det vil sige, at du begrænser muligheden for at ringe på din telefon og dermed undgår misbrug, for eksempel opkald til udlandet eller til dyre betalingsnumre. Det er gratis at oprette og fjerne spærringer. Du har også mulighed for at lave en total spærring for alle udgående kald eller for kald til mobilnumre, udlandet, betalingsnumre eller træfpunkt.

    Gå til mine sider

  • Kan jeg sætte et maksimalt beløb på mit forbrug?

    På Mine Sider kan du tilmelde dig SaldoMaks, som betyder, at din telefon spærres for udgående kald, hvis du når den øvre grænse, du har tastet ind, som det maks. beløb du vil ringe for pr. måned. Du kan selv ophæve spærringen igen på Mine Sider.

    Log på mine sider

  • Kan jeg få telefoni fra Stofa?

    Du skal have kabel-tv enten via Stofa eller en antenneforening, der samarbejder med Stofa. Derudover skal du have en bredbåndforbindelse fra Stofa, hvis du ikke allerede har Stofa Bredbånd, kan du få en gratis bredbåndforbindelse (1024/512 kbits), som du kan bruge til telefoni. Bestil telefoni på stofa.dk

  • Kan jeg få Stofa Telefoni?

    Du skal have kabel-tv enten via Stofa eller en antenneforening, der samarbejder med Stofa. herudover skal du have en bredbåndforbindelse fra Stofa, hvis du ikke allerede har Stofa Bredbånd, kan du få en gratis bredbåndforbindelse (256/64kbits), som du kan bruge til telefoni.

    Bestil telefoni på stofa.dk

  • Kan jeg få mit telefonnummer skjult, uden at have hemmeligt nummer?

    På Mine Sider kan du tilmelde dig servicen Skjul Nummer, som betyder, at dit nummer skjules for dem, du ringer til. Denne tjeneste er gratis. Har du Skjul Nummer, men ønsker ved nogle opkald, at dit nummer skal fremgå, skal du blot trykke *31* før nummeret, du vil ringe til. Hvis du ikke har tilmeldt dig Skjult Nummer, har du stadig mulighed for at skjule dit nummer ved enkeltstående kald, ved at trykke *31* før nummeret du vil ringe til. Gå til mine sider for at tilmelde dig servicen Skjul nummer

  • Kan jeg få en separat regning på mit telefoni?

    Nej, det er desværre ikke muligt, dit telefoni bliver opkrævet på samme regning som dit bredbånd.

  • Kan jeg få en separat regning på mit telefoni?

    Nej, det er desværre ikke muligt, dit telefoni bliver opkrævet på samme regning som dit bredbånd.

  • Jeg har bestilt flytning af mit telefonnummer, men det er ikke flyttet endnu?

    Som udgangspunkt tager det op til 30 dage at flytte et telefonnummer. Hvis der er gået mere end 30 dage, siden du har returneret den tilsendte fuldmagt, er du meget velkommen til at kontakte os. Du kan ringe på 88 30 30 30.

  • Jeg har bestilt flytning af mit telefonnummer, men det er ikke flyttet endnu?

    Som udgangspunkt tager det op til 30 dage at flytte et telefonnummer. Hvis der er gået mere end 30 dage, siden du har returneret den tilsendte fuldmagt, er du meget velkommen til at kontakte os på 88 30 30 30, så hjælper vi. Vær opmærksom på, at de 30 dage først gælder fra den dato, en evt. ny fiberforbindelsen er etableret hos dig.

  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement på Stofa Telefoni?

    Du kan opsige dit abonnement ved at ringe til os på 88 30 30 30.

  • Hvordan fungerer telefoni fra Stofa?

    Med telefoni fra Stofa bruger du din bredbåndsforbindelse til telefoni. Kvaliteten er lige så god som traditionel fastnettelefoni, da en del af bredbåndsforbindelsen er dedikeret til telefoni.    Bestil telefoni på stofa.dk

  • Hvordan fungerer telefoni fra Stofa?

    Med telefoni fra Stofa bruger du din bredbåndsforbindelse til telefoni. Kvaliteten er lige så god som traditionel fastnettelefoni, da en del af bredbåndsforbindelsen er dedikeret til telefoni.

    Bestil Telefoni på stofa.dk

  • Hvordan flytter jeg mit telefoniabonnement?

    Du kan flytte dit abonnement, hvis vi forsyner på din nye adresse. Når du flytter dit bredbånd, vil telefoni automatisk blive flyttet med. Du kan melde flytning ved at skrive til os.

  • Hvordan får jeg mit telefonnummer flyttet over til Stofa?

    Når du bestiller telefoni, kan du bede om flytning af dit fastnetnummer. Du får tilsendt en fuldmagt, som skal udfyldes og sendes retur til Stofa, før vi kan bede din nuværende udbyder om flytning af dit telefonnummer. Du kan ringe 88 30 30 30 og få hjælp til at flytte dit fastnetnummer.

  • Hvordan får jeg mit telefonnummer flyttet over til Stofa?

    Når du bestiller telefoni, kan du bede om flytning af dit fastnetnummer. Du får tilsendt en fuldmagt, som skal udfyldes og sendes retur til Stofa, før vi kan bede din nuværende udbyder om flytning af dit telefonnummer.

  • Hvordan får jeg flyttet mit telefonnummer med til en ny udbyder?

    Du behøver ikke opsige det nummer, du har hos Stofa i dag. Du kan bestille telefoni hos din nye udbyder, som så vil sørge for, at dit telefonnummer bliver flyttet.

  • Hvordan bestiller jeg telefoni?

    For at du kan bestille Stofas produkter, skal du have en tv- eller bredbåndsaftale med Stofa eller din antenneforening. Har du ikke det, kan du ringe til os på tlf. 88 30 30 30. Har du allerede en tv- eller bredbåndsaftale med Stofa, kan du bestille telefoni på stofa.dk. https://stofa.dk/telefoni

  • Hvor finder jeg fuldmagten til overflytning af nummer?

    Hvis du har bestilt telefon med overflytning af dit nuværende nummer (nummerportering), sender vi fuldmagten til dig.

  • Hvilke services er der tilknyttet abonnementet?

    Med i dit telefoniabonnement fra Stofa får du: • Saldomaks - så din regning ikke bliver for høj • Forbrugsoversigt, som du kan finde på Mine Sider • Mulighed for at lave forskellige spærringer • Skjul nummer • Vis-nummer* • Viderestilling* • Telefonsvarer* *Gælder kun i udvalgte antenneforeninger. Normalpris 25 kr./mdr. for Tillægspakke telefoni Bestil telefoni på stofa.dk

  • Hvad gør jeg, når jeg har ikke modtaget en regning på mit telefoni?

    Telefoni bliver opkrævet sammen med dit bredbånd. Denne regning sender vi til dig hvert kvartal. Hvis du ikke har modtaget en regning for nylig, er du velkommen til at kontakte os på 88 30 30 30, så hjælper vi.

  • Hvad er voksenspærring?

    Voksenspærring er en spærring for opkald til en række udvalgte lande og destinationer med høje minuttakster, der oftest benyttes til tjenester af for eksempel erotisk karakter. Voksenspærring er automatisk aktiveret fra starten og kan ophæves ved henvendelse til os.

  • Hvad er særtjenester?

    Det kan være 90-numre, oplysningen, 70-numre, og numre, som bruges til indsamlinger og konkurrencer.

  • Hvad er IP telefoni?

    IP telefoni er telefoni gennem internettet. For at få telefoni fra Stofa kræver det derfor en bredbåndsforbindelse fra Stofa. Hvis du ikke allerede har Stofa Bredbånd, kan du få en gratis bredbåndforbindelse (1024/512 kbits), som du kan bruge til telefoni.

    Bestil telefoni

  • Hvad er et Guldnummer?

    Guldnummer er et telefonnummer, der er nemt at huske. Du betaler 299 kr. i oprettelse for et Guldnummer.

>

Bestilling

  • Kan jeg selv vælge mit telefonnummer?

    Ved oprettelsen af dit abonnement, kan du frit vælge dit nye nummer blandt de numre, vi tilbyder. Du kan også vælge et Guldnummer, som er et nummer, der er let at huske. Et Guldnummer koster 299 kr. i oprettelse. Bestil telefoni

>

Flyt nummer

  • Hvordan får jeg flyttet mit telefonnummer med til en ny udbyder?

    Du skal ikke opsige dit telefonnummer hos Stofa, men du behøver blot at bestille telefoni hos din nye udbyder. Din nye udbyder vil sørge for, at dit telefonnummer bliver flyttet.

>

Flytning

  • Hvor lang tid tager det at få flyttet mit telefonnummer?

    Det tager som udgangspunkt op til 30 dage at få flyttet dit telefonnummer over til Stofa. For at vi kan flytte dit nummer kræver det, at du skriver under på en fuldmagt. Denne skal vi have retur før vi kan få dit nummer overflyttet. Når vi kender den endelige dato for overflytning af dit telefonnummer, vil du modtage en mail fra Stofa samt fra din nuværende teleudbyder.

>

Regning

  • Hvad gør jeg, når jeg har ikke modtaget en regning på mit telefoni?

    Telefoni bliver opkrævet sammen med dit bredbånd. Denne regning sender vi til dig hvert kvartal. Hvis du ikke har modtaget en regning for nylig, er du velkommen til at kontakte os.

Beskriv dit problem eller spørgsmål herover.