Spørgsmål til Mobil

Icon
Få svar på spørgsmål om Stofa Mobil. Få svar på spørgsmål om dit abonnement, din regning, teknik, flytning og meget mere.
>

Mobil

  • Skal man opfylde nogle bestemte krav for at kunne købe det?

    Ja. Man skal være fyldt 18 år, have bopæl i Danmark, have et CPR-nummer samt en gyldig email-adresse.

  • Skal man have Stofa produkter i forvejen for at få mobil?

    Nej alle kan købe produktet.

  • Kan man vælge et guldnummer? Altså et ekstra godt nummer?

    Ja det koster 199 kr. at oprette et guldnummer.

  • Kan man stille sit abonnement i bero for en periode?

    Nej det er ikke muligt. 

  • Kan man selv vælge om nummeret skal være offentligt eller hemmeligt?

    Ja det kan man. Det kan vælges i bestillingsflowet, men kan også ændres senere over Stofas Mine Sider eller ved at ringe til kundeservice.

  • Kan man købe produktet og bruge det i erhvervsøjemed?

    Nej det sælges kun til private.

  • Kan man købe ekstra data til sit abonnement?

    Ja, både til forbrugsafregnet og de tre pakkevarianter kan der købes ekstra data. Det gøres direkte i ordreflowet eller bagefter over Stofas Mine Sider. Du kan også ringe til Stofas Kundeservice.

  • Kan man dele sit abonnement med andre?

    Ja det kan man. Både mellempakken og den store pakke kan deles for 70 kr. ekstra pr. ekstra abonnement pr. måned.

  • Hvordan ved jeg, om jeg bestiller det rigtige simkort til?

    Det behøver du ikke tænke på. Simkort der bliver sendt ud findes i tre størrelser, så du kan selv vælge den rigtige størrelse.

  • Hvordan betales der for de forskellige varianter?

    På det forbrugsafregnede betaler man bagud for sit forbrug, og for pakkevarianterne betaler man en fastpris forud. Alt udlandstelefoni eller udlandsdata betales bagud også for pakkevarianterne, da dette forbrug jo ikke er kendt på forhånd. 

  • Hvordan betaler man for abonnementet?

    Du skal betale over regning som sendes til din e-mail. Du kan selv åbne dine regninger over Mine Sider. 

  • Hvor mange mobilvarianter findes der?

    Der findes fire varianter; et forbrugsafregnet og tre pakker (lille, mellem og stor)

  • Hvilket netværk opererer Stofa på?

    Vi kører på TDCs netværk.

  • Hvilken type dækning er der på abonnementerne?

    Forbrug har 3G dækning og pakkevarianter har alle 4G dækning.

  • Hvad koster det at oprette abonnementet?

    Det koster 49 kr. at oprette et abonnement.

  • Hvad gør jeg hvis jeg mister min telefon eller hvis den bliver stjålet?

    Så skal du spærre dit mobilabonnement over Mine Sider eller ringe til tyverispærringsnummeret som er 70 25 15 21. Det koster 49 kr. at genåbne abonnementet.

  • Hvad er telefonnummeret til min telefonsvarer?

    Nummeret er 20171717.

  • Hvad betyder fri Stofa til Stofa?

    Stofa til Stofa er inkluderet i alle Stofas fastpris mobilabonnementer dvs. den lille, mellem og store mobilpakke.  Med Stofa til Stofa kan man ringe gratis til andre Stofa mobilnumre. Du kan også sende gratis SMS og MMS til andre med Stofa Mobil. Det er dog kun gratis så længe både du og den anden Stofa mobilkunde befinder sig i Danmark. Det er ikke gratis at ringe til Stofa fastnetnumre eller til Stofa erhvervsabonnementer.  Du taler gratis den første hele time. Derefter betaler du almindelig takst i henhold til dit abonnement. Du kan dog foretage et nyt opkald og tale gratis i en time igen. Du kan i alt tale gratis i 48 timer pr. måned.   
  • Er der fri SMS og MMS?

    Ja alle pakkevarianter har fri SMS og MMS. Man kan tilkøbe det til den forbrugsafregnede variant.

  • Er der binding på Stofas mobilabonnementer?

    Nej, men der er et opsigelsesvarsel på 30 dage.

Beskriv dit problem eller spørgsmål herover.