Kontakt os

Få hjælp, hvis du har brug for det

Icon

 

Vi har både tid og lyst til at hjælpe. Og vi holder også åbent, når du har fri. Inden du ringer, kan du tjekke, om dit spørgsmål er et af de ofte stillede spørgsmål her – hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os. 

Kundeservice

» Hvis du har spørgsmål til dit produkt, kan du kontakte kundeservice. De kan blandt andet hjælpe dig, hvis du ønsker at ændre dit abonnement. Kundeservice kan også hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til din regning. 

 

Ring:88 30 30 30
Hverdage:8.00 - 19.00
Lørdag:Lukket
Søndag:Lukket

 

 

Travle tidspunkter i kundeservice:

 

Travle tidspunkter Stofa kundeservice

Teknisk support

» Hvis du har tekniske problemer, kan du ringe til teknisk support. Et teknisk problem er for eksempel, hvis du slet ikke har noget signal på dit modem eller tv, eller du har bestilt nogle kanaler, der ikke er kommet frem på din SmartTv boks. 

 

Ring:88 30 30 20
Alle dage:08.00 - 22.00
Juleaftensdag:08.00 - 18.00
Nytårsaften:08.00 - 18.00

 

 

Travle tidspunkter i teknisk support:

 

Travle tidspunkter Stofa Suppport