Gå til hovedindhold
Stofa er en del af Norlys

Kom godt i gang med din Stofa Tv-boks

Se, hvordan du installerer din Stofa Tv-boks og får mere ud af din nye tv-boks.

Kom i gang med Stofa Tv-boks

Sådan installerer du

Her finder du alt det, du skal bruge for at installere din nye Stofa Tv-boks.

Videoguides

Hjælp gennem videoguides

Kom godt i gang og få hjælp til fjernbetjening, søgning og meget mere med videoguides.

Få mere ud af din Stofa Tv-boks

Få mere ud af din tv-boks

Se, hvilke fordele og muligheder du har med Stofa Tv-boksen.

 

Løs problem med tv-boksen

Jeg får en fejlbesked om, at Tv-boksen befinder sig udenfor EU, selvom jeg er indenfor EU

Tv-boksen skal gøres til den primære boks

Når fejlbeskeden om at ’Stofa Tv-boks befinder sig udenfor EU’ kommer skal du trykke ’OK’. Når du så prøver at afspille det valgte indhold, vil der komme en dialog boks op som spørger om man ønsker at gøre denne Tv-boks til den primære – ved at trykke ’OK’ til denne har du gjort boksen til den primære boks og du kan nu afspille det indhold, som du vil

Jeg får en fejlbesked på Tv-boksen om, at jeg ikke kan bruge Tv-boksen flere steder samtidig, men jeg har kun én boks i brug

Tv-boksen skal gøres til den primære boks

Når du får fejlbeskeden om at du ikke kan bruge Tv-boksen flere steder samtidig, skal du trykke ’OK’ – herefter bliver du sendt direkte over på Stofa Kanalen. Når du så prøver at skifte kanal eller se noget andet indhold, vil der komme en dialog boks som spørger om man ønsker at gøre denne Tv-boks til den primære – ved at trykke ’OK’ til denne har du gjort boksen til den primære boks og du kan nu afspille det indhold, som du vil

Jeg kan ikke starte min optagelse

Ryd cache og ryd data

Du kan løse problemet midlertidigt ved at clear cache og rydde data. For at rydde cache går du ind under menupunktet ’Indstillinger’, vælg ’System, vælg ’Apps’, vælg ’Stofa Tv app’ og dernæst: ”Ryd cache”.

Dernæst skal du rydde data. Det gør du ved at gå ind under menupunktet ’Indstillinger’, vælg ’System’, vælg ’Apps’, vælg ’Stofa Tv app’ og dernæst: ’Ryd data’. Tv-boksen vil starte på ny og du vil nu kunne se din optagelse

Min tv-guide er tom - der mangler information

1. Gå ind i Tv Guiden via menupunktet på Tv-boksen og ikke via ’Guide’ knap på fjernbetjeningen.

Problemet kan i øjeblikket opleves når du trykker ind på Tv Guiden via ’Guide’ knappen på fjernbetjeningen. Prøv i stedet at gå ind i Tv Guiden via menupunktet på forsiden på Tv-boksen

 

2. Back og tilbage til Tv Guiden

Tryk ’Back’ på fjernbetjeningen eller gå ud af Tv Guiden – gå derefter ind i Tv Guiden igen

 

3. Ryd data

Du kan løse problemet midlertidigt ved at rydde data. Det gør du ved at gå ind under menupunktet ’Indstillinger’, vælg ’System’, vælg ’Apps, vælg ’Stofa Tv-app’ og dernæst: ’Ryd data’

Jeg kan ikke afspille en kanal på Live Tv

1. Gå ind i Tv Guiden via menupunktet på Tv-boksen og ikke via ’Guide’ knap på fjernbetjeningen

Problemet kan i øjeblikket opleves når du trykker ind på Tv Guiden via ’Guide’ knappen på fjernbetjeningen. Prøv i stedet at gå ind i TV Guiden via menupunktet på forsiden på Tv-boksen

 

2. Ryd data

Du kan løse problemet midlertidigt ved at rydde data. Det gør du ved at gå ind under menupunktet ’Indstillinger’, vælg ’System’, vælg ’Apps, vælg ’Stofa Tv app’ og dernæst: ’Ryd data’

Min kanalliste er forsvundet

Ryd data

Du kan løse problemet midlertidigt ved at rydde data. Det gør du ved at gå ind under menupunktet ’Indstillinger’, vælg ’System’, vælg ’Apps’, vælg ’Stofa Tv app’ og dernæst: ’Ryd data’. Tv-boksen vil starte på ny og du vil nu kunne se din kanalliste

opdatere

Stofa Tv-boksen opdaterer automatisk

Du skal ikke selv installere opdateringer, for Stofa Tv-boksen opdaterer automatisk. Bemærk, at du ikke kan bruge tv-boksen, imens den opdaterer.   

Sidder du inde med gode idéer?

Vi arbejder hele tiden på at forbedre din oplevelse med Stofa Tv-boksen. Derfor vil vi også meget gerne høre dine idéer. Du har mulighed for at komme med dit forslag til forbedringer ved at sende en mail til feedbacktvboks@stofa.dk

Oplever du problemer med tv-boksen, så kontakt teknisk support på vores chat på stofa.dk eller ring på 88 30 30 30. 

Kom med feedback til Stofa Tv-boks

Få hjælp til dit SmartTv

Har du en Motorola- eller Arris-boks fra Stofa, kan du få hjælp herunder og bliv klogere på, hvordan du tilslutter din boks og bruger de forskellige funktioner.

Her kan du få hjælp til dit SmartTv fra Stofa