Få hjælp til Stofa Tv
Her kan du få hjælp og gode råd til dit tv fra Stofa. Du finder hjælp til alle vores tv-produkter. Bliv klogere på hvordan du kommer godt igang med WebTv, hvordan du udskifter tv-kanaler og streamingtjenester i din VælgSelv-pakke eller hvordan du løser de typisk fejl, som kan opstå med din Stofa Tv-boks.
Oplever du sort skærm på dit tv?
Du kan forsøge med en kanalsøgning.

Kom godt i gang
Vi vil gerne hjælpe dig godt i gang med dit tv-produkt, så du hurtigst muligt kan få adgang til alt den underholdning, der ligger og venter. Få blandt andet hjælp til kanalsøgning og tilslutning af din Stofa-boks.

Løs dit problem
Vi vil gerne hjælpe dig, hvis du har problemer med dit tv. Få blandt andet hjælp til et bedre tv-signal. Du kan også læse om, nogen af de typiske fejl, der kan opstå med din tv-boks, som heldigvis er nemme at løse.
Ofte stillede spørgsmål
Oplever du sort skærm på dit tv, kan du forsøge dig med en kanalsøgning.
Du kan finde hjælp til kanalsøgning her
Du skifter din tv-pakke ved at kontakte kundeservice. Hvis du skifter til en mindre pakke, koster det et engangsbeløb på 299 kroner. Hvis du skifter til en større pakke, skal du ikke betale noget gebyr.
Når du ændrer din tv-pakke, er varslet løbende måned + en måned. Men vi opkræver selvfølgelig først for den nye pakke efter gældende varsel, altså løbende måned + en måned.
WebTv følger altid med, når du har tv fra Stofa.
Operativsystemer (krav):
PC: Minimum Windows 7 - minimum Google Chrome 64 bit
Mac: Minimum OSX 10.10 - minimum Google Chrome 64 bit eller Safari 11
iPhone, iPad: iOS 11 – iOS 12 – iOS 13 - iOS 14
Android: 7.0 – 8.0 – 9.0 - 10.0
Apple TV: TVOS 11 – TVOS 12 – TVOS 13 - TVOS 14
Muligheder for casting:
Chromecast: Chromecast 1 - Chromecast 2 - Chromecast 3 - Chromecast Ultra
Nej, Stofa får i de fleste tilfælde ikke besked om flytninger fra eksempelvis kommuner, udlejere, boligforeninger mv. Du har derfor selv ansvar for at melde din flytning til os, og det kan du gøre ved at kontakte os på 88 30 30 30.