Gå til hovedindhold

Få hjælp til Stofa Tv

Her kan du få hjælp og gode råd til dit tv fra Stofa. Du finder hjælp til alle vores tv-produkter: SmartTv, WebTv, tv-pakker, VælgSelv og MitTv. 

Kom godt i gang med dit tv-produkt fra Stofa

Kom godt i gang

Vi vil gerne hjælpe dig godt i gang med dit tv-produkt, så du hurtigst muligt kan få adgang til alt den underholdning, der ligger og venter. Få blandt andet hjælp til kanalsøgning og AirPlay.

Hjælp til dine problemer med tv fra Stofa

Løs dit problem

Få hjælp, hvis du har problemer med dit tv. Vi har vejledning til de problemer, der typisk opstår. Få blandt andet hjælp, hvis du oplever billedet hakker, når du bruger Chromecast og AirPlay sammen med WebTv.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan skifter jeg tv-pakke?

Du skifter din tv-pakke ved at kontakte kundeservice. Hvis du skifter til en mindre pakke, koster det et engangsbeløb på 299 kroner. Hvis du skifter til en større pakke, skal du ikke betale noget gebyr.

Hvor lang tid går der, fra jeg ændrer min tv-pakke, til ændringen træder i kraft?

Når du ændrer din tv-pakke, er varslet løbende måned + en måned. Hvis du skifter til en større tv-pakke, får du allerede adgang til den inden for 10 dage. Men vi opkræver selvfølgelig først for den nye pakke efter gældende varsel, altså løbende måned + en måned.

Hvordan får jeg WebTv?

WebTv følger altid med, når du har tv fra Stofa.

Hvad er minimumskravene for WebTv?

Operativsystemer (krav):

Windows 7: Internet Explorer 11

Mac: Minimum OSX 10.8  - minimum Safari 5

iPhone, iPad: iOS8 - iOS9 - iOS10

Android: 4.4.2 - 5.0 - 5.1 - 6.0 - 7.0

Af rettighedsmæssige grunde bruger vi specialiseret player til afvikling af WebTv på din computer. Hvis du ikke har playeren installeret, kan du besøge webtv.stofa.dk hvor du kan hente den, og hvor du også kan se en guide til installation. Playeren fås til Windows og Mac OS X.

Opsiges mit kabel-tv automatisk ved fraflytning?

Nej, Stofa får i de fleste tilfælde ikke besked om flytninger fra eksempelvis kommuner, udlejere, boligforeninger mv. Du har derfor selv ansvar for at melde din flytning til os, og det kan du gøre ved at skrive til os.

Chat med os

Brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig.