Gå til hovedindhold

Få hjælp til Stofa Tv

Her kan du få hjælp og gode råd til dit tv fra Stofa. Du finder hjælp til alle vores tv-produkter: SmartTv, WebTv, tv-pakker og VælgSelv

Kom godt i gang med dit tv-produkt fra Stofa

WebTv

Få hjælp til Stofa WebTV

Hjælp til dine problemer med tv fra Stofa

Stofa SmartTv

Få hjælp til Stofa SmartTv

Med VælgSelv 8, 16 eller 32 kan du nemt tilføje dine yndlingskanaler ovenpå din lille tv-pakke og til en fast pris. Du kan vælge mellem mere end 80 kanaler.

VælgSelv

Hjælp til VælgSelv

Hvorfor har jeg dårligt tv-signal?

Et dårligt tv-signal kan for alvor ødelægge din tv-oplevelse. Heldigvis er der flere ting, du kan gøre for at forbedre dit signal, så du undgår flimmer og pixeleringer.

Kanalsøgning

Du kan få brug for at lave en kanalsøgning, hvis der for eksempel kommer en ny kanal i dit tv-produkt. Få hjælp til kanalsøgning med og uden Stofa-boks.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan skifter jeg tv-pakke?

Du skifter din tv-pakke ved at kontakte kundeservice. Hvis du skifter til en mindre pakke, koster det et engangsbeløb på 299 kroner. Hvis du skifter til en større pakke, skal du ikke betale noget gebyr.

Hvor lang tid går der, fra jeg ændrer min tv-pakke, til ændringen træder i kraft?

Når du ændrer din tv-pakke, er varslet løbende måned + en måned. Men vi opkræver selvfølgelig først for den nye pakke efter gældende varsel, altså løbende måned + en måned.

Hvordan får jeg WebTv?

WebTv følger altid med, når du har tv fra Stofa.

Hvad er minimumskravene for WebTv?

Operativsystemer (krav):

PC: Minimum Windows 7 - minimum Google Chrome 64 bit

Mac: Minimum OSX 10.10 - minimum Google Chrome 64 bit

iPhone, iPad: iOS 11 - iOS 12

Android: 5.0 - 5.1 - 6.0 - 7.0 - 8.0

Apple TV: TVOS 11 - TVOS 12

 

Muligheder for casting:
Chromecast: Chromecast 1 - Chromecast 2 - Chromecast 3 - Chromecast Ultra

Opsiges mit kabel-tv automatisk ved fraflytning?

Nej, Stofa får i de fleste tilfælde ikke besked om flytninger fra eksempelvis kommuner, udlejere, boligforeninger mv. Du har derfor selv ansvar for at melde din flytning til os, og det kan du gøre ved at kontakte os på 88 30 30 30.