Få hjælp til Stofa Telefoni
Her kan du få hjælp til dit telefoniabonnement hos Stofa. Du finder blandt andet en guide til opsætning af telefoni og ofte stillede spørgsmål.

Kom godt i gang med telefoni
I vores vejledning får du hjælp til at sætte dit telefoni op og et overblik over, hvad du kan bruge Mine Sider til. Der er en vejledning til dig med telefoni her:
Vejledning til Telefoni via fiber
Ofte stillede spørgsmål til Stofa telefoni
Ja. På Mine Sider kan du tilmelde dig SaldoMaks, som betyder, at din telefon spærres for udgående kald, hvis du når den øvre grænse, du har tastet ind, som det maks. beløb du vil ringe for om måneden. Du kan selv ophæve spærringen igen på Mine Sider.
Nej, det er desværre ikke muligt, da dit telefoni bliver opkrævet på samme regning som dit bredbånd.
Du kan flytte dit abonnement, hvis vi forsyner på din nye adresse. Når du flytter dit bredbånd, bliver dit telefoni automatisk flyttet med. Du kan melde din flytning ved at skrive til kundeservice på chatten.
Med telefoni fra Stofa får du adgang til følgende funktioner:
-
Saldomaks - så din regning ikke bliver for høj
-
Forbrugsoversigt, som du kan finde på Mine Sider
-
Mulighed for at lave forskellige spærringer
-
Skjul nummer
-
Vis-nummer*
-
Viderestilling*
-
Telefonsvarer*
* Gælder kun i udvalgte antenneforeninger. Hvis du har fiber, får du tjenesterne med, hvis du både har tv og bredbånd hos Stofa. Normalpris 25 kr./mdr. for tillægspakken.
Ja, på Mine Sider har du mulighed for at tilmelde dig forskellige spærringer, så du begrænser muligheden for at ringe på din telefon og dermed undgår misbrug - for eksempel opkald til udlandet eller til dyre betalingsnumre. Det er gratis at oprette og fjerne spærringer.
Du har også mulighed for at lave en total spærring for alle udgående kald eller for kald til mobilnumre, udlandet, betalingsnumre eller træfpunkt.
Aftalevilkår
Se produktvilkår for Stofa Telefoni
Generelle vilkår for Stofa
Udlandspriser
Her kan du finde priserne for opkald til udlandet fra din telefon.