Gå til hovedindhold

Sådan foregår et teknikerbesøg

Stofa-teknikeren ankommer i det tidsrum, du kan se i den sms, vi har sendt dig. Er dit teknikerbesøg om eftermiddagen, kan du vælge at få teknikeren til at ringe til dig 15 minutter før, han kommer.

Det er vigtigt, at der er en myndig person til stede, når teknikeren ankommer. Kan du ikke selv være hjemme, kan du eventuelt bede din nabo om lukke teknikeren ind.

Hjælp gerne teknikeren ved at sørge for at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som teknikeren skal kigge på.

Hvis teknikeren ikke kan løse problemet under det første besøg ved en fejlretningssag, sørger han naturligvis for at bestille et nyt teknikerbesøg til dig, inden han kører.

Vær opmærksom på, at hvis der ikke er nogen hjemme, når teknikeren ankommer, vil du blive opkrævet et gebyr for forgæves kørsel.

Hvem betaler for teknikerbesøget ved fejlretning?

Hvis problemet skyldes en fejl i Stofas installation eller udstyr retter vi naturligvis fejlen uden beregning.

Hvis problemet skyldes en fejl ved produkter eller udstyr, som Stofa ikke har leveret, skal du selv betale for teknikerbesøget. Det gælder eksempelvis fejl på din computer, dit tv, din telefon eller dine egne kabler. Har du internet via kabel-tv-nettet, vil fejl på kablet fra skellet til din bolig også være dit ansvar.

Du kan se vores priser for teknikerbesøg på stofa.dk/gebyr.

Fejl på kablet fra skellet til din bolig er dit ansvar