Gå til hovedindhold

Sådan foregår et teknikerbesøg

Stofa-teknikeren ankommer i det tidsrum, du kan se i den sms, vi har sendt dig. Er dit teknikerbesøg om eftermiddagen, kan du vælge at få teknikeren til at ringe til dig 15 minutter før, han kommer. Kontakt os – hvis du ønsker det.

Det er vigtigt, at der er en person over 18 år hjemme under teknikerbesøget. Kan du ikke selv være hjemme, kan du eventuelt bede din nabo være der under besøget.

Hjælp gerne teknikeren ved at sørge for at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som teknikeren skal kigge på.

Vær opmærksom på, at hvis teknikeren kommer forgæves, bliver du opkrævet et gebyr for forgæves kørsel.

Corona information
Din tekniker vil komme som aftalt.

Vi følger naturligvis regeringens og sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

Ved ankomsten vil teknikeren spørge, om der er smittede i hjemmet. Hvis der er smittede i hjemmet, vil besøget blive aflyst, og en ny tid skal bookes.

Hvis der ikke er smittede i hjemmet, vil teknikeren gennemføre besøget men vil holde afstand og ikke give hånd. Teknikeren vil holde god håndhygiejne med hyppig håndvask og brug af håndsprit.

Hvad gør teknikeren ved en fejlretning?

Hvis problemet skyldes en fejl i Stofas installation eller udstyr retter vi naturligvis fejlen uden beregning.

Hvis produkter eller udstyr, som Stofa ikke har leveret (eksempelvis fejl på din computer, dit tv, din telefon eller dine egne kabler), men som teknikeren kan hjælpe med at rette, skal du blot betale for eksempelvis stik og kabler.

Hvis teknikeren ikke kan løse problemet under det første besøg ved en fejlretningssag, sørger han naturligvis for at bestille et nyt teknikerbesøg til dig, inden han kører.

Har du internet via kabel-tv-nettet, vil fejl på kablet fra skellet til din bolig være dit ansvar. Du kan se vores priser for teknikerbesøg her, som vi kun opkræver, hvis du ikke ønsker support via telefonen først.

Fejl på kablet fra skellet til din bolig er dit ansvar