Har du modtaget en rykker?
Her på siden kan du få svar på, hvorfor du har modtaget en rykker, og hvordan du betaler den.

Ofte stillede spørgsmål til rykkere
Du har modtaget en rykker, fordi vi ikke har modtaget en indbetaling for din seneste regning. Det kan skyldes, at din regning er endt i spamfiltret i din mailindbakke, eller at du ikke er tilmeldt Betalingsservice (PBS). Se punktet ”Hvorfor har PBS ikke trukket min betaling?”.
Du kan altid finde dine regninger på Mine Sider.
Rykkergebyret er på 100,00 kr., som bliver pålagt din ubetalte regning. Hvis du stadig ikke betaler din rykker, vil du modtage endnu en rykker med yderligere 100,00 kr. pålagt.
Din forbindelse bliver lukket, hvis vi ikke modtager betaling for rykkerne. Ønsker du at genåbne forbindelsen, vil du blive pålagt et genåbningsgebyr.
Du kan se en oversigt over vores gebyrer her og læs mere om vores vilkår her.
Hvis Betalingsservice ikke har trukket din betaling, kan dette skyldes, at din tilmelding til Betalingsservice kan tage op til 4-6 uger. Det kan også skyldes, at din egen bank har afvist betalingen. Kontakt derfor din bank inden du kontakter os.
Du kan læse mere om, hvordan du tilmelder dig Betalingsservice her.
Husk, at dine rykkere ikke bliver trukket via Betalingsservice. Dette gælder også regninger, som er forfalden. Det betyder, at hvis du har modtaget en regning, og derefter tilmelder dig til Betalingsservice, vil det kun være dine fremtidige regninger, der vil blive betalt over Betalingsservice.
Du kan betale din rykker ved hjælp af girolinjen i bunden af din rykker, som du enten har modtaget på mail eller med posten.
Hvis dit abonnement ikke er tilmeldt til PBS, kan du også betale din regning her. Du skal bruge dit kundenummer, og det postnummer du bor i. Du finder dit kundenummer på rykkerskrivelsen.