Gå til hovedindhold

Sådan returnerer du dit udstyr

I forbindelse med din opsigelse får du information om, hvorvidt du skal returnere udstyret til os eller aflevere det på genbrugsstationen. Du kan se, hvordan du returnerer udstyr herunder:

Bemærk: Det er ikke muligt at returnere dit udstyr på vores lokationer eller i vores fysiske butikker.

Sådan returnerer du dit udstyr
Stofa betaler for returneringen af udstyr. Du skal blot sørge for emballage til forsendelsen og indleveringen i pakkeshop.

1. Pak dit udstyr i en beskyttende emballage, eksempelvis i en kasse.
Hvis udstyret er beskadiget ved modtagelse, kan det være forbundet med yderligere omkostninger for dig. 

Vigtigt: Hvis du har en eller flere fiberbokse fastmonteret i din bolig, er det vigtigt, at du ikke fjerner bokse eller strømforsyninger, men lader begge dele blive siddende. Hvis du fjerner en fiberboks, er det forbundet med sundhedsmæssig risiko og omkostninger for dig.

2. Opret din pakkekode ved at udfylde formularen på denne side og skriv koden på din pakke med tusch eller kuglepen. Selve pakkekoden fungerer også som adresse, så der skal ikke stå yderligere på pakken.

3. Aflever din pakke i nærmeste DAO pakkeshop senest 5 hverdage efter abonnementet stopper.

Husk at fjerne eller overstrege den gamle fragtlabel på din pakke, hvis du genbruger emballagen.

Find nærmeste DAO pakkeshop   

Hvilket udstyr skal retur?

Nederst på siden finder du billeder af det udstyr, der skal returneres til Stofa. Bemærk, at du ikke har alt det viste udstyr i dit hjem.

Internetudstyr

Icotera Router

Icotera router

Hjælpeunivers

SuperWifi

Tilgin router HG2381

Tilgin router

Hjælpeunivers

Technicolor

Hjælpeunivers

Technicolor

Tv-udstyr

Hjælpeunivers

Stofa Tv-boks

Hjælpeunivers

Arris Tv-boks

Ofte stillede spørgsmål