Gå til hovedindhold

Sådan returnerer du dit udstyr

Når du har opsagt dit abonnement, beder vi dig sende dit udstyr retur til os. Du kan se, hvordan du returnerer dit udstyr her: 

1. Pak dit gamle udstyr
Pak dit udstyr i en beskyttende emballage, eksempelvis i en kasse.
Vigtigt: Hvis du har en eller flere fiberbokse fastmonteret i din bolig, er det vigtigt, at du ikke fjerner bokse eller strømforsyninger, men lader begge dele blive siddende. Hvis du fjerner en fiberboks, er det forbundet med sundhedsmæssig risiko og omkostninger for dig.

2. Send din pakke
Vi har betalt portoen for dig, og du behøver ikke printe en label. Du skal blot oprette en pakkekode i formularen, skrive din unikke ni-cifrede kode på ydersiden af din pakke med vandfast tusch eller pen - så er du klar til at indlevere din pakke hos en DAO pakkeshop. Selve pakkekoden fungerer også som adresse, så der skal ikke stå yderligere på din pakke. Vigtigt: Husk evt. at fjerne/overstrege den gamle fragtlabel på din pakke, hvis du genbruger emballage.

Find nærmeste DAO pakkeshop   

Hvilket udstyr skal retur?

Nederst på siden finder du billeder af det udstyr, der skal returneres til Stofa. Bemærk, at du ikke har alt det viste udstyr i dit hjem.

Internetudstyr

Icotera Router

Icotera router

Hjælpeunivers

SuperWifi

Tilgin router HG2381

Tilgin router

Hjælpeunivers

Techniocolor

Hjælpeunivers

Techniocolor

Tv-udstyr

Hjælpeunivers

Stofa Tv-boks

Hjælpeunivers

Arris Tv-boks

Ofte stillede spørgsmål