Regningseksempel

1. Dine oplysninger
Her fremgår din adresse og installationsadresse. Vær opmærksom på, at der kan være forskel på din adresse og installationsadresse, hvis du for eksempel har et Stofa-produkt i dit sommerhus.
Dit fakturanummer, kundenummer og din betalingsdato fremgår også her.
2. Opsummerede priser
Her ser du det beløb, du skal betale. Regningen er opdelt i produkter og øvrige ydelser. På næste side finder du en udspecificering af betalingsperioder og priser for dine produkter.
3. Betalingsoplysninger
Her finder du det samlede beløb til betaling samt de oplysninger, du skal bruge til at tilmelde dine regninger til Betalingsservice. Du kan tilmelde dine regninger til Betalingsservice på Mine Sider.

4. Regningsperiode
Her ser du regningsperioden for dit Stofa produkt. Vær opmærksom på at regningen typisk dækker ét kvartal, abonnement opkræves forud og forbrug (eksempelvis filmleje) opkræves bagud. Er du ny kunde eller har du lavet ændringer i dit abonnement vil perioden ikke nødvendigvis afspejle din normale regningsperiode.
5. Beløb for dit Stofa produkt
Her kan du se, hvad dit Stofa produkt koster for hele regningsperioden. Hvis du ikke kan genkende prisen, så vær opmærksom på, at din regningsperioden gælder for mere end én måned.
Ofte stillede spørgsmål
Med digital post fra Stofa, får du alle dine breve fra os, direkte i indbakken.
Læs mere om digital post fra Stofa her
Når du køber et abonnement ved Stofa, og oplyser din e-mail, bliver du automatisk tilmeldt Digital Post. Det betyder, at du modtager dine regninger og andet relevant information på den oplyste e-mail.
Du kan også vælge at få tilsendt din regning med brevpost. Det koster et brevpostgebyr på 29 kr. pr. kvartal og et faktureringsgebyr på 49 kr. pr. regning. Hvis du vil afmelde dig Digital Post, kan du gøre det på Mine Sider. Når du logger ind, klikker du på ”Digital Post” og herefter ”Ændre oplysninger”.
Du kan betale din regning på flere måder. Hvis du modtager din regning pr. post eller e-mail, skal du bruge betalingsoplysningerne nederst på regningen (det lange nummer, der starter med +71). Du kan også logge på Mine Sider, hvor du kan betale med betalingskort eller Mobilepay.
Hvis du får din regning tilsendt med brevpost eller på e-mail, opkræver vi et faktureringsgebyr på 49 kr. pr. regning og et brevpostgebyr på 29 kr. pr. regning. Faktureringsgebyret dækker over de administrative omkostninger, der er forbundet med et indbetalingskort, mens brevpostgebyret dækker over omkostninger til at producere og sende dokumenter og regninger.
Hvis du ønsker at undgå faktureringsgebyret, kan du tilmelde din regning til Betalingsservice på Mine Sider. Bemærk, at der er et gebyr på 9,75 kr. pr. regning, hvis du betaler via Betalingsservice.