Gå til hovedindhold
Regning 2

1. Adresse

Her står din postadresse, som ikke nødvendigvis er det samme som installationsadressen. De vil for eksempel være forskellige fra hinanden, hvis du også har bredbånd i dit sommerhus.

2. Kundenummer

Alle kunder hos Stofa får et kundenummer. Når du kontakter os, kan vi nemmere hjælpe dig, hvis du oplyser dit kundenummer. Du skal også bruge dit kundenummer, når du opretter MitLogin.

3. Betalingsdato

Dette er datoen for, hvornår du senest skal betale din regning.

4. Installationsadresse

Her kan du se, hvilken installationsadresse regningen drejer sig om. Hvis du har bredbånd i et sommerhus, hvor du ikke bor fast, vil installationsadressen være forskellige fra postadressen.

5. Periode

Dette er den periode, din regning dækker. Den dækker typisk et kvartal, da tv og bredbånd betales kvartalsvis forud.

6. Abonnement

Beløb der er beskrevet med ’abonnement’, er en fast betaling til dit abonnement på for eksempel tv og bredbånd. På side 2 finder du en mere uddybende beskrivelse af dit abonnement.

7. Diverse ydelser

Her kan der stå et eller flere gebyrer, afhængig af dit produkt og faktureringsmetode. Er du eksempelvis tilmeldt PBS, vil du blive opkrævet 9,75 kr. i BS-gebyr.

8. Beløb i alt

Det samlede beløb du skal betale for hele perioden. Bemærk at din faktura er på 2 sider og at side 2 er en udspecificering af side 1.

9. Betalings ID

Her er betalings ID’et som du skal bruge til at betale din regning via netbank.

10. PBS-kundenr., PBS-nr. og deb.gr.nr.

Disse oplysninger skal du bruge, når du tilmelder din regning til Betalingsservice

11. Momsfrie gebyrer og udlæg

Når du har et tv-produkt, går en del af din betaling til de lovpligtige afgifter Koda- og Copydanafgifter.

Fik du svar på dit spørgsmål?