Få hjælp til at forstå din regning
Vi har samlet en række regningseksempler nedenfor, der forklarer, hvordan du skal læse og forstå de enkelte dele af din regning.

Hvilken regning ønsker du hjælp til at forstå? Klik på den regning, der ligner den, du har modtaget.
Bemærk:
Du kan altid finde dine tidligere regninger på Mine Sider. Her kan du også tilmelde din regning til Betalingsservice (PBS), så du undgår ekstra gebyrer.
Ofte stillede spørgsmål
Du betaler altid dine abonnementer forud, men dit forbrug er bagudbetalt. Det vil sige, at forbruget bliver opgjort for den periode, der er gået siden din sidste regning. Du kan se på din regning, hvilken regningsperiode du er blevet opkrævet for.
Hvis dit abonnement er startet midt i en måned, kan din første regning dække over en længere regningsperiode end normalt.
Er din første regning højere, end du havde forventet? Det kan skyldes, at vi altid opkræver abonnement forud eller dit abonnement er startet midt i en regningsperiode, så regningen dækker over mere end en normal regningsperiode. Du skal også være opmærksom på, at din første regning kan indeholde engangsydelser såsom oprettelsesgebyr og forsendelse af udstyr.
Du kan tilmelde din regning til Betalingsservice på følgende måder:
- Via Mine Sider – her skal du bruge dit CPR-nummer, registrerings- og kontonummer
- Via din netbank – her skal du bruge oplysningerne fra din regning eller din ordrebekræftelse
Husk at holde øje med, at aftalen bliver registreret som ny aftale på din Betalingsserviceoversigt. Indtil aftalen er aktiv, skal du betale din regning som normalt.
Bemærk, at der er et gebyr på 9,75 kr. pr. regning, hvis du betaler via Betalingsservice.
Vi må ikke ændre betalingsdatoen på din regning. Hvis du ikke kan betale din regning til den oplyste betalingsdato, kan du vente på, at du modtager en rykker. Bemærk, at hver rykker koster 100 kr.
Får du ikke betalt din regning og rykkergebyr til tiden, vil dit signal blive lukket, og du vil kunne blive opkrævet et Genetablerings- eller lukkegebyr. Hvis vi har lukket for dit signalet, genåbner vi signalet så snart, vi har registreret din indbetaling. Du kan se de forskellige gebyrer i vores gebyroversigt.
Du kan også læse mere om det i vores vilkår.
Når du har et tv-produkt, vil du blive opkrævet for Koda og Copydan, som dækker over de afgifter, der går til kunstnere og rettighedshavere. Som tv-udbyder er vi forpligtet til at udspecificere, hvor stor en andel af prisen af dit abonnement, der går til rettighedshavere. Afgiften er med i den pris, du betaler for dit Stofa produkt.
Når du bestiller et abonnement ved Stofa, kan der være et oprettelsesgebyr eller andre engangsydelser såsom forsendelse af udstyr eller teknikeromkostninger. Du kan se prislisten her.
Du skal blot udfylde denne formular. Vi opdeler herefter fakturaen ud fra de oplysninger, du har skrevet. Vi sender en bekræftelse på ændringerne til dig og din arbejdsgiver.