Gå til hovedindhold

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Hvis du vil opsige dit abonnement hos Stofa, skal du kontakte vores kundeservice. Det kan du blandt andet gøre via chatten.

 Alt efter hvilket produkt du opsiger, er der nogle ting, du skal være opmærksom på. Er du kunde gennem en antenneforening, kan der være andre regler end nedenfor. Det er derfor en god idé at undersøge dine muligheder for opsigelse hos din antenneforening.

Skal du flytte?

Skal du flytte?

Vil du opsige dit abonnement på grund af flytning, kan vi undersøge, om vi forsyner på din nye adresse. Hvis vi forsyner på din nye adresse, kan vi flytte dit abonnement til din nye bolig.

Synes du ikke, du har det rigtige abonnement, kan du kontakte kundeservice på 88 30 30 30 eller via chatten og høre om dine muligheder.

Opsigelse af bredbånd og fiberbredbånd

Du har en måneds opsigelsesvarsel, hvis du vil opsige dit bredbånd fra Stofa. Du kan blive bedt om at levere modemmet tilbage, som du modtog efter din bestilling af bredbånd. Hvis det er tilfældet, giver vi dig selvfølgelig besked.

Du kan returnere dit modem i en af vores medlemsbutikker eller sende det retur på egen regning.

Opsigelse af bredbånd og fiberbredbånd
Opsigelse af tv

Opsigelse af tv

Som tv-kunde har du et opsigelsesvarsel på løbende måned + en måned. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 30. april. Hvis der er et økonomisk mellemværende, bliver det refunderet, når dit abonnement er udløbet.

Opsigelse af SmartTv

Som SmartTv-kunde har du et opsigelsesvarsel på løbende måned + en måned. Det vil sige, at hvis du opsiger dit abonnement den 20. marts, ophører din aftale den 30. april.

Har du lejet din SmartTv-boks, skal den leveres tilbage til Stofa i samme stand, som du modtog den. Selvfølgelig med undtagelse af almindeligt slid og ælde. Returnering af tv-boks er på egen regning. Hvis boksen ikke bliver sendt retur til Stofa, bliver du opkrævet et beløb, der svarer til værdien af boksen.

Opsigelse af SmartTv
Opsigelse af telefoni

Opsigelse af telefoni

Som telefoni-kunde har du et opsigelsesvarsel på 30 dage. Hvis du opsiger dit tv- eller bredbåndsabonnement, opsiger du automatisk dit telefoniabonnement også. Flytter du dit fastnetnummer til en anden teleudbyder, bliver dit telefoniabonnement hos os automatisk opsagt.

Har du tilkøbt tillægstjenester til dit telefoni, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit telefoniabonnement.

Opsigelse af mobil

Hvis du ikke har indgået en aftale med bindingsperiode, kan du opsige dit mobilabonnement med et varsel på 30 dage. Flytter du dit mobilnummer til en anden teleudbyder, bliver dit mobilabonnement automatisk opsagt.

Opsigelse af mobil
Chat med os

Brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig.