Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Opsigelse af hele eller dele af dit abonnement kan ske ved at kontakte os på telefon 88 30 30 30 og taste 2 for opsigelse. Du er også velkommen til at henvende dig via chat eller kontakte os her.
Er du medlem af en antenneforening, kan der være andre vilkår for opsigelse. Er du i tvivl, anbefaler vi, at du kontakter din forening, alternativt Stofa på 88 30 30 30.

Opsigelse af internet
Ønsker du at opsige dit internet, har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 20. april.
Har du gjort brug af SafeSurf, SuperWifi, Webmail eller Fast IP-adresse, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit internetabonnement.
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Opsigelse af Tv
Som tv-kunde har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 20. april.
Har du gjort brug af Stofa Tv-app eller Tv-boks, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit tv-abonnement.
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Opsigelse af Telefoni
Som telefoni-kunde har du en opsigelsesvarsel på 1 måned. Hvis du opsiger dit internetabonnement, opsiger du automatisk dit telefoniabonnement også.
Flytter du dit fastnetnummer til en anden teleudbyder, bliver dit telefoniabonnement hos os automatisk opsagt.
Har du tilkøbt tjenester til dit telefoni, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit telefoniabonnement.
Ofte stillede spørgsmål
Hvis du fortryder din opsigelse, skal du kontakte vores kundecenter på 88 30 30 30.
Vi sender din slutopgørelse, når vi har opgjort dit forbrug. Afhængig af, hvornår vi modtager din opsigelse, kan der gå en måned eller to, før du modtager din slutopgørelse.
Hvis du er tilmeldt PBS, trækker vi det eventuelle skyldige beløb. Hvis du har beløb til gode, overfører vi automatisk dit tilgodehavende til din konto.
Er du ikke tilmeldt PBS, vil vi bede dig om dine kontooplysninger, når du ringer til os for at opsige dit abonnement. I opkaldet får du oplyst, hvornår du modtager din slutopgørelse
Det er desværre ikke muligt at overdrage dit abonnement til en anden person, men vedkommende kan altid bestille et nyt abonnement. Vi sidder klar til at hjælpe på 88 30 30 30.