Gå til hovedindhold

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Opsigelse af hele eller dele af dit abonnement kan ske ved at kontakte os på telefon 88 30 30 30 og taste 2 for opsigelse. Du er også velkommen til at henvende dig via chat eller kontakte os her.

Er du medlem af en antenneforening, kan der være andre vilkår for opsigelse. Er du i tvivl, anbefaler vi, at du kontakter din forening, alternativt Stofa på 88 30 30 30.

Internet ikon uden baggrund

Opsigelse af internet

Ønsker du at opsige dit internet, har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 20. april.

Har du gjort brug af SafeSurf, SuperWifi, Webmail eller Fast IP-adresse, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit internetabonnement. 
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Returnering af udstyr

Tv ikon uden baggrund

Opsigelse af Tv

Som tv-kunde har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 20. april.

Har du gjort brug af Stofa Tv-app eller Tv-boks, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit tv-abonnement. 
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Returnering af udstyr

Telefoni ikon uden baggrund

Opsigelse af Telefoni

Som telefoni-kunde har du en opsigelsesvarsel på 1 måned. Hvis du opsiger dit internetabonnement, opsiger du automatisk dit telefoniabonnement også. 
Flytter du dit fastnetnummer til en anden teleudbyder, bliver dit telefoniabonnement hos os automatisk opsagt.

Har du tilkøbt tjenester til dit telefoni, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit telefoniabonnement. 

Ofte stillede spørgsmål