Gå til hovedindhold

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Hvis du vil opsige dit abonnement, kan du kontakte vores kundeservice på 88 30 30 30. 

Er du kunde gennem en antenneforening, kan der være andre regler end nedenfor. Det er derfor en god idé at undersøge dine muligheder for opsigelse hos din antenneforening.

Internet ikon uden baggrund

Opsigelse af internet

Ønsker du at opsige dit internet, har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 19. april.

Har du gjort brug af SafeSurf, SuperWifi, Webmail eller Fast IP-adresse, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit internetabonnement. 
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Returnering af udstyr

Tv ikon uden baggrund

Opsigelse af Tv

Som tv-kunde har du en måneds opsigelsesvarsel. Så hvis du opsiger dit abonnement 20. marts, ophører aftalen den 19. april.

Har du gjort brug af Stofa WebTv eller Tv-boks, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit tv-abonnement. 
Du vil derfor ikke kunne benytte dig af servicen, efter du har opsagt dit internet.

Returnering af udstyr

Telefoni ikon uden baggrund

Opsigelse af Telefoni

Som telefoni-kunde har du en opsigelsesvarsel på 1 måned. Hvis du opsiger dit internetabonnement, opsiger du automatisk dit telefoniabonnement også. 
Flytter du dit fastnetnummer til en anden teleudbyder, bliver dit telefoniabonnement hos os automatisk opsagt.

Har du tilkøbt tjenester til dit telefoni, bliver disse automatisk opsagt samtidig med dit telefoniabonnement. 

Ofte stillede spørgsmål