Gå til hovedindhold

Ofte stillede spørgsmål om mobil

Bestilling

Skal jeg have Stofa-produkter i forvejen for at købe et mobilabonnement?

Nej, alle kan købe et mobilabonnement hos Stofa.

Bestil mobilabonnement

Kan jeg købe et mobilabonnement og bruge det i erhvervsøjemed?

Nej, det sælges kun til private.

Bestil mobilabonnement

Kan jeg vælge et guldnummer? Altså et ekstra godt nummer?

Ja, det koster 199 kr. at oprette et guldnummer.

Hvad koster det at oprette abonnementet?

Det koster 49 kr. at oprette et abonnement.

Bestil mobilabonnement

Jeg har Stofa Bredbånd - hvilke fordele har jeg?

Hvis du har Stofa Bredbånd, får du fordele i dit mobilabonnement. I vores standardpakker får du dobbelt op på data, og du sparer op til 30 kr. på dit abonnement.

Bestil mobilabonnement

Hvilke mobilabonnementer kan jeg vælge i mellem?

Du kan vælge i mellem fire abonnementer:

  • Basis: 6 GB data, fri tale, SMS og MMS
  • Lille: 10 GB data, fri tale, SMS og MMS
  • Mellem: 20 GB data, fri tale, SMS og MMS
  • Stor: 50 GB data, fri tale, SMS og MMS

Læs mere om abonnementerne

Hvilke krav skal jeg opfylde for at kunne købe et mobilabonnement fra Stofa?

Du skal være fyldt 18 år, have bopæl i Danmark, have et CPR-nummer og en gyldig mailadresse.

Betaling og forbrug

Kan jeg købe ekstra data til mit abonnement?

Ja. Du kan købe ekstra data på Mine Sider.

Gå til Mine Sider

Hvor meget af mit abonnement kan jeg bruge i udlandet?

Du er fritaget for roaminggebyrer i 36 EU/EØS lande, og du kan dermed:

  • Bruge tale, SMS og MMS fra EU/EØS lande til Danmark og andre EU/EØS lande. Du kan bruge alt det, du har i dit abonnement uden merpris.
  • Bruge en andel af dit data i EU/EØS lande uden merpris

Har du et forbrugsafregnet abonnement, er du ikke fritaget for roaminggebyrer.

Læs mere om roaming

Er der fri SMS og MMS?

Ja, alle vores pakker har fri SMS og MMS.

Hvordan betaler jeg for mit abonnementet?

Du betaler for dit abonnement en måned forud. Alt udlandstelefoni eller udlandsdata betales selvfølgelig bagud, da dette forbrug ikke er kendt på forhånd.

Hvis ikke du tilmelder din regning til Betalingsservice, får du tilsendt din regning på mail. Du kan se dine regninger og tilmelde dem Betalingsservice på Mine Sider.

Gå til Mine Sider

Abonnement

Er der binding på Stofas mobilabonnementer?

Nej, men der er et opsigelsesvarsel på 30 dage.

Hvad er telefonnummeret til min telefonsvarer?

Nummeret er 20 17 17 17.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister min telefon, eller den bliver stjålet?

Så skal du spærre dit mobilabonnement på Mine Sider eller ringe til tyverispærringsnummeret som er 70 25 15 21. Det koster 49 kroner at genåbne abonnementet.

Hvilken type dækning er der på abonnementerne?

Alle abonnementer har 4G-dækning.

Hvilket netværk opererer Stofa på?

Vi kører på TDCs netværk.

Kan jeg dele mit abonnement med andre, og hvordan gør jeg det?

Ja, det kan du. Med et mobilabonnement hos Stofa har du mulighed for at dele dit abonnement med en eller flere. I har alle hvert jeres mobilnummer, men er knyttet til det samme abonnement og deler det indhold, som der er i abonnementet.

Læs mere om deling

Kan jeg selv vælge, om mit nummer skal være offentligt eller hemmeligt?

Ja, det kan du. Du vælger, om du vil have hemmeligt nummer, når du bestiller dit mobilabonnement. Du kan også ændre det senere på Mine Sider.

Gå til Mine Sider

Kan jeg stille mit abonnement i bero for en periode?

Nej, det er ikke muligt.

Tjenester og services

Hvad er et datadelings-simkort?

Når du bestiller Mellem eller Stor mobilabonnement, får du uden beregning et datadelings-simkort med. Simkortet kan du bruge til at etablere en internetforbindelse. Du kan derfor bruge simkortet i en tablet eller bærbar pc, så du slipper for at logge på wifi eller bruge internetdeling fra din smartphone, når du er ude.

Hvad betyder fri Stofa til Stofa?

Hvis dit abonnement inkluderer fri Stofa til Stofa, kan du ringe gratis til andre Stofa mobilnumre. Du kan også sende gratis SMS og MMS til andre med Stofa Mobil.

Det er dog kun gratis så længe både du og den anden Stofa mobilkunde befinder sig i Danmark. Du taler gratis den første hele time. Derefter betaler du almindelig takst i henhold til dit abonnement. Du kan dog foretage et nyt opkald og tale gratis i en time igen.

Det er ikke gratis at ringe til Stofa fastnetnumre eller til Stofa erhvervsabonnementer. Du kan i alt tale gratis i 48 timer hver måned.