Få hjælp til Stofa Mobil
Her kan du få hjælp til dit mobilabonnement hos Stofa.
Du finder blandt andet en række ofte stillede spørgsmål om alt fra bestilling til abonnement og en oversigt over priser i udlandet.
Se generelle aftalevilkår for Stofa Mobil
Se abonnementsvilkår for Stofa Mobil
Se tillægsvilkår for Stofa Mobil
Priser for Stofa Mobil
I udlandet med Stofa Mobil

Ofte stillede spørgsmål til Stofa Mobil
Ja. Du kan købe ekstra data på Mine Sider.
Du er fritaget for roaminggebyrer i 36 EU/EØS lande, og du kan dermed:
- Bruge tale, SMS og MMS fra EU/EØS lande til Danmark og andre EU/EØS lande. Du kan bruge alt det, du har i dit abonnement uden merpris.
- Bruge en andel af dit data i EU/EØS lande uden merpris
Har du et forbrugsafregnet abonnement, er du ikke fritaget for roaminggebyrer.
Så skal du spærre dit mobilabonnement på Mine Sider eller ringe til tyverispærringsnummeret som er 70 25 15 21. Det koster 49 kroner at genåbne abonnementet.
Ja, det kan du. Du vælger, om du vil have hemmeligt nummer, når du bestiller dit mobilabonnement. Du kan også ændre det senere på Mine Sider.
Nummeret er 20 17 17 17.
Udlandspriser
Her kan du finde priserne for brug af mobiltelefoni i udlandet.