Gå til hovedindhold

Få hjælp til Stofa Mobil

Her kan du få hjælp til dit mobilabonnement hos Stofa.

Du finder blandt andet en række ofte stillede spørgsmål om alt fra bestilling til abonnement og en oversigt over priser i udlandet.

Se generelle aftalevilkår for Stofa Mobil

Se abonnementsvilkår for Stofa Mobil

Se tillægsvilkår for Stofa Mobil

Generelle vilkår for Stofa

Få hjælp til Stofa Mobil

Ofte stillede spørgsmål til Stofa Mobil

Kan jeg købe ekstra data til mit abonnement?

Ja. Du kan købe ekstra data på Mine Sider.

Gå til Mine Sider

Hvor meget af mit abonnement kan jeg bruge i udlandet?

Du er fritaget for roaminggebyrer i 36 EU/EØS lande, og du kan dermed:

  • Bruge tale, SMS og MMS fra EU/EØS lande til Danmark og andre EU/EØS lande. Du kan bruge alt det, du har i dit abonnement uden merpris.
  • Bruge en andel af dit data i EU/EØS lande uden merpris

Har du et forbrugsafregnet abonnement, er du ikke fritaget for roaminggebyrer.

Læs mere om roaming

Hvad gør jeg, hvis jeg mister min telefon, eller den bliver stjålet?

Så skal du spærre dit mobilabonnement på Mine Sider eller ringe til tyverispærringsnummeret som er 70 25 15 21. Det koster 49 kroner at genåbne abonnementet.

Kan jeg selv vælge, om mit nummer skal være offentligt eller hemmeligt?

Ja, det kan du. Du vælger, om du vil have hemmeligt nummer, når du bestiller dit mobilabonnement. Du kan også ændre det senere på Mine Sider.

Gå til Mine Sider

Hvad er telefonnummeret til min telefonsvarer?

Nummeret er 20 17 17 17.

Udlandspriser

Her kan du finde priserne for brug af mobiltelefoni i udlandet.

Chat med os

Brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig.