Gå til hovedindhold

Få hjælp til Stofa Bredbånd

Her kan du få hjælp og gode råd til dit bredbånd fra Stofa. Bliv blandt andet klogere på, hvordan du får en bedre wifi-forbindelse, hvordan du opsætter dit wifi, og hvordan du kommer i gang med vores sikkerhedspakke, SafeSurf.

Kom godt i gang med bredbånd fra Stofa

Kom godt i gang

Bliv hurtigt klar til at surfe, streame og game. Få hjælp til opsætningen af dit bredbånd, trådløse netværk med mere.

Løs dit Stofa bredbånd problem

Løs dit problem

Hvis dit wifi ikke virker, kan det skyldes flere ting. Vi har samlet en række typiske wifi-problemer, og løsninger hertil, så du kan få dit wifi op i gear igen.

Ofte stillede spørgsmål til bredbånd

Hvordan får jeg en højere hastighed på mit bredbånd?

Du kan altid ændre din bredbåndshastighed på Mine Sider. Hvis du har fiberbredbånd, skal du kontakte kundeservice på chatten for at ændre din hastighed.

Se hastigheder og priser

Hvornår træder det i kraft, hvis jeg ændrer min hastighed?

Ændrer du dit abonnement til en højere hastighed end din nuværende, træder ændringen i kraft samme dag. Ændrer du derimod dit abonnement til en lavere hastighed, bliver hastigheden ændret med gældende varsel - den 1. i næste måned.

Du kan ændre din hastighed på Mine Sider. Hvis du har fiberbredbånd, skal du kontakte kundeservice.

Gå til Mine Sider

Jeg har brug for en fast IP-adresse, hvordan får jeg den?

Du kan bestille en fast IP-adresse på Mine Sider (hvis du har fiberbredbånd skal du bestille via kundeservice). Når du bestiller, skal du angive MAC-adressen for den enhed, der skal have fast IP-adresse. Så sørger systemet for resten. IP-adressen tildeles nemlig dynamisk, så du behøver hverken indstille den manuelt på din computer eller i din routers opsætning.

Gå til Mine Sider

Jeg har brug for hjælp til opsætning af min faste IP-adresse

Når du bestiller en fast IP-adresse, skal du angive MAC-adressen på den enhed, der skal modtage den faste IP-adresse. Adressen bliver dynamisk tildelt af vores system, så du behøver ikke indstille det manuelt. Hvis du har problemer med dette, kan du kontakte Teknisk Support.

Kan jeg få et antivirus-program hos Stofa?

Ja. Du kan købe vores SafeSurf-pakke, der indeholder antivirus, spamfilter, spyware, firewall og forældrekontrol. Du kan bestille SafeSurf direkte på Mine Sider. Hvis du har fiberbredbånd skal du bestille pakken hos kundeservice.

Læs mere om SafeSurf

Chat med os

Brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig.