Gå til hovedindhold

Få hjælp til Stofa Internet

Her kan du få hjælp og gode råd til dit internet fra Stofa. Bliv blandt andet klogere på, hvordan du får en bedre wifi-forbindelse, hvordan du opsætter dit wifi, og hvordan du kommer i gang med vores sikkerhedspakke, SafeSurf.

Har din arbejdsplads en aftale med Stofa om hjemmearbejdsplads - og du dermed har arbejdsgiverbetalt internet - skal du ringe til Stofa Erhvervs kundeservice. Læs mere.

Kom godt i gang med bredbånd fra Stofa

Kom godt i gang

Bliv hurtigt klar til at surfe, streame og game. Få hjælp til opsætningen af dit internet, trådløse netværk med mere.

Løs dit Stofa bredbånd problem

Løs dit problem

Hvis dit wifi ikke virker, kan det skyldes flere ting. Vi har samlet en række typiske wifi-problemer, og løsninger hertil, så du kan få dit wifi op i gear igen.

Ofte stillede spørgsmål til internet

Hvordan får jeg en højere internethastighed?

Du kan altid ændre din hastighed på Mine Sider. Hvis du har fiberbredbånd, skal du kontakte kundeservice.

Se hastigheder og priser

Hvornår træder det i kraft, hvis jeg ændrer min hastighed?

Ændrer du dit abonnement til en anden hastighed end din nuværende, træder ændringen i kraft samme dag (der kan gå op til 48 timer, hvis du har fiberbredbånd). 

Hvis du bestiller 1000 Mbit på kabel-tv nettet (coax), kan det være, vi skal skifte et stik i dit hjem. Derfor træder det først i kraft, når du har haft besøg af en af vores teknikere, der skifter stikket for dig. 

Du kan ændre din hastighed på Mine Sider, hvis du har internet via kabel-tv-nettet. Hvis du har fiberbredbånd, skal du kontakte kundeservice.

Gå til Mine Sider

Jeg har brug for en fast IP-adresse, hvordan får jeg den?

Du kan bestille en fast IP-adresse på Mine Sider (hvis du har fiberbredbånd skal du bestille via kundeservice). Når du bestiller, skal du angive MAC-adressen for den enhed, der skal have fast IP-adresse. Så sørger systemet for resten. IP-adressen tildeles nemlig dynamisk, så du behøver hverken indstille den manuelt på din computer eller i din routers opsætning.

Gå til Mine Sider

Jeg har brug for hjælp til opsætning af min faste IP-adresse

Når du bestiller en fast IP-adresse, skal du angive MAC-adressen på den enhed, der skal modtage den faste IP-adresse. Adressen bliver dynamisk tildelt af vores system, så du behøver ikke indstille det manuelt. Hvis du har problemer med dette, kan du kontakte Teknisk Support.

Kan jeg få et antivirus-program hos Stofa?

Ja. Du kan købe vores SafeSurf-pakke, der indeholder antivirus, spamfilter, spyware og familieregler. Du kan bestille SafeSurf direkte på Mine Sider. Hvis du har fiberbredbånd, skal du bestille pakken hos kundeservice.

Læs mere om SafeSurf