Gå til hovedindhold
Par flytter

Skal du flytte?

Tag dine Stofa produkter med til din nye adresse

Hvordan flytter jeg mine Stofa produkter?


Hvis du skal flytte, og er eksisterende Stofa-kunde, kan du melde din flytning hos Stofa på to måder:

  • Du melder din flytning ved at udfylde formularen her på siden.
  • Du kan også melde din flytning til os ved at ringe på 88 30 30 30. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem kl. 8.00 og 17.00.

Er du ny kunde, og vil du gerne have Stofa produkter, kan du tjekke, om vi kan levere til din adresse her.

Meld gerne din flytning, så snart du ved, hvilken dato du flytter ind – så kan vi sikre dig en forbindelse fra dagen, hvor du flytter ind. Står du allerede på den nye adresse og er flyttet ind, så klarer vi også det.

Når du har udfyldt formularen, får vi ordnet forbindelsen til den dato, du har skrevet ind. Vil du senere ændre dine svar, eller har du spørgsmål, så kontakter du os blot. Du kan ringe til os på 88 30 30 30.

Efter du har udfyldt formularen, registrerer vi din flytning. Det tager 1-3 hverdage, og herefter vil du få en mail fra os med nærmere information.

Hvis din flytning betyder, at din betalingsmetode, dine produkter eller andre forhold vedr. dit abonnement ændrer sig, vil vi gøre dig opmærksom på det i mailen.

I nogle situationer har vi brug for yderligere informationer fra dig. I det tilfælde vil vi ringe dig op.

Rigtig god flytning.

Her kan du melde din flytning

Felter markeret med * er påkrævet
Hvilken adresse flytter du til? *

Skal vi tjekke dine produkter igennem?
Hvis du har behov for, at vi gennemgår dine løsninger, så tjek af her. Vi vil ringe dig op på det oplyste telefonnummer og tager en snak om dine produkter.

Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores Persondatapolitik.

Hvad skal jeg huske, når jeg flytter?

Når du skal flytte, er der er nok at holde styr på - ikke mindst praktiske ting. Her er 6 ting, der er vigtige at huske, når du flytter:

Meld flytning til folkeregistret
Du skal melde din flytning til folkeregistret senest fem hverdage efter, du er flyttet. Du melder din flytning digitalt på borger.dk. Husk, at du selv skal melde din flytning til for eksempel din arbejdsgiver og diverse abonnementer. Du skal også melde din flytning til PostNord på postnord.dk.

Find ud af, hvem der leverer internet og tv til din nye adresse
Hvad er et hjem uden tv og internet? Undersøg på forhånd, hvem der leverer tv og internet på din nye adresse og bestil det, når du kender din indflytningsdato. Så er det klar til brug, når du flytter ind. 

Tjek din forsikring
Når du flytter, kan prisen på din forsikring ændre sig. Hvis den stiger, kan det være, du skal indhente tilbud fra andre forsikringsselskaber. 

Søg boligstøtte
Flytter du til en lejebolig, har du mulighed for at søge om boligstøtte. Det gør du på borger.dk. Støtte afhænger af for eksempel din indkomst og boligtype. 

Aflæs din elmåler og meld flytning til din leverandør
Husk at aflæse og indberette el, gas, m.v., inden du flytter - og at vælge en el-aftale til din nye adresse, så du har el, når du flytter ind. Lige nu kan du få en klimavenlig elaftale til intropris ved Norlys. Det er godt for både miljøet og pengepungen. 

Skift læge
Når du flytter, bliver du tilbudt at skifte læge. Det er gratis i forbindelse med flytning, og du gør det på borger.dk.

Det skal du huske, når du flytter