Sådan foregår dit teknikerbesøg
I det brev, du har modtaget vedrørende dine nye produkter og dit teknikerbesøg, kan du se, hvornår vores tekniker ankommer.
Hvis din teknikertid ikke passer dig, kan du booke en ny tid på stofafibernu.dk. Du skal logge ind med dit brugernavn og din adgangskode, som også står i det brev, du har modtaget.

Det skal du huske ved besøget
Det er vigtigt, at der er en person over 18 år hjemme under hele teknikerbesøget. Hvis du ikke selv kan være hjemme, kan du eventuelt bede din nabo være der under besøget.
Du kan hjælpe teknikeren ved at sørge for, at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som han skal kigge på.
Det hjælper teknikeren dig med
Teknikeren sætter dine fiberbokse op, installerer dine nye fiberprodukter og sørger for, at din nye internetforbindelse fungerer.
Det betyder, at teknikeren:
- Sætter din nye router op
- Sætter dit tv op, hvis du har tv eller tv-boks gennem Stofa
- Installerer dine enheder på det nye netværk fra Stofa
- Laver en kvalitetstest på din nye fiberforbindelse
- Forbinder mobiler, tabletter, computere, hifi-udstyr, Apple TV/Chromecast og wifi-printer til det nye netværk
Teknikeren hjælper ikke med at forbinde specialenheder som fx overvågningskameraer og alarmer til dit nye fibernet.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig godt videre på 8722 3099 alle hverdage fra 8-17.
