Gå til hovedindhold
Telefoni Statistikmodul Undgå tabte opkald og få overblik over virksomhedens serviceniveau.

”Hvorfor skal jeg bruge et statistikmodul?”

En amerikansk undersøgelse viser, at over halvdelen af alle mistede opkald sker allerede inden for de første 15 sekunder, kunden er sat på hold (!)

Ethvert mistet opkald er en potentiel kunde. Hvis din virksomhed ikke svarer, gør konkurrenten det nok. 

Men hvordan sætter du ind, hvis du ikke ved hvornår du mister opkald, hvor ofte det sker, og om det sker for bestemte afdelinger?

Statistikmodulet er et værktøj for dig der vil:

  • Undgå tabte kundeopkald 
  • Have overblik over jeres serviceniveau
  • Optimere bemandingen baseret på fakta
  • Forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger
  • Dokumentere jeres indsats og fx bruge det til markedsføring

Statistikmodulet er inkluderet i Business Connect telefoniløsningen

telefoni-erhverv

Hvem er bedst til at besvare kundernes opkald?

Det er nemt at få overblik over hvor mange opkald I modtager, hvor mange I besvarer og mister – og hvor længe ventetiden er.  

Tallene kan nedbrydes efter dit ønske, fx i:

  • Daglig eller periodisk
  • Hele dagen eller pr. time
  • Alle afdelinger eller én bestemt (fx salg)

Eksporter data som .csv eller .xls fil, så du har styr på fakta i din rapportering. 

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

5 gode grunde til at have et statistikmodul

Et statistikmodul giver overblik over trafikmønsteret for jeres opkald, da I nemt kan trække daglig eller periodisk statistik for alle opkald – med angivelse af tidspunkt, varighed, pris og geografi. 

Når I ved, hvornår der er flest opkald, kan I bedre bemande arbejdsdagen effektivt. Og med det rette antal medarbejdere på arbejde yder I den rette service. Win-win.

Stofa Erhverv statistikmodul
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op