Gå til hovedindhold
Alle funktioner Oversigt med alle 30+ telefonifunktioner til omstilling og automatisering

Telefoni og omstilling der letter arbejdsdagen

30+ telefoni-funktioner letter ikke kun din hverdag, men også dine kunders. 

Du får omstilling, velkomst, statistik og mange andre automatiserede funktioner i én samlet teleløsning til erhverv. Der er funktioner til både mobil- og bordtelefoner, så du altid tager godt imod dine kunder, og hjælper dem videre, nemt og effektivt.

Telefonifunktionerne automatiserer mange opgaver, så arbejdsdagen glider lidt lettere. Det skaber glade og effektive medarbejdere. 

Her på siden finder du funktioner, der hjælper din virksomhed til:

  • Et mere professionelt førstehåndsindtryk, når kunderne ringer
  • Effektive arbejdsgange med automatisering
  • Bedre kundeservice med hurtig, personlig betjening

Alle funktioner på denne side er inkluderet i Business Connect Telefoni

Omstilling og velkomst

Tids- og kalenderstyring

Fortæl kunderne, når der er lukket, ferie eller helligdag. Her kan du give kunderne mulighed for at lægge en besked, så ingen ringer forgæves.

Velkomsthilsen

Byd kunderne velkommen med en professionel velkomsthilsen, inden de bliver stillet om til jer. Forny jeres velkomsthilsen efter behov – ring til et tildelt nummer, og indtal en ny besked.

Ringegruppe- og køfunktion

Skær ned på kundernes ventetid. Fx kan alle telefoner i salgsafdelingen ringe samtidig. Så kan ledige medarbejdere besvare opkald hurtigere.

Nyttige funktioner

Forstyr ikke

Fastnettelefonen kan sættes til ”forstyr ikke”, så den ikke ringer, men i stedet viderestiller opkaldet til en kollega eller telefonsvarer.

One number

Få samme nummer til mobil og fastnet. Dine telefoner kan vise samme nummer hele dagen, eller fx vise fastnetnummer i dagstimer og mobilnummer om aftenen.

Optag samtaler

Alle samtaler i virksomheden kan automatisk optages og fx bruges til dokumentation eller oplæring af kundeservicemedarbejdere. 

Kort lokalnummer

Hver telefon (fastnet og mobil) får sit eget 3-cifrede lokalnummer. Det gør det ekstra nemt for kolleger at ringe sammen.

Træk et opkald

Når en medarbejder, der ikke er til stede, modtager et opkald, kan du trække opkaldet ind fra en vilkårlig telefon.

Krak- og eniro-opslag

Se navn og nummer på den, der ringer til din fastnettelefons display med automatisk opslag i krak og eniro.

Andre nyttige funktioner

  • Banke-på funktion 
  • Fast viderestilling til et andet nummer 
  • Spær udgående opkald fra lokalnummer

  • Skjul jeres A-nummer 
  • Hurtige opkald til gemte telefonnumre 
  • Ringetoner til interne og eksterne opkald

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Nemmere arbejdsdag for dig

Statusvisning

Se, om kollegerne er optaget eller ledige på mobil, bordtelefon og kalender. Så undgår I at stille opkald videre til en optaget medarbejder. 

Landekodestyring

Systemet identificerer, hvilket land opkaldet kommer fra. Lav velkomsthilsen og tastemenu på flere sprog, eller lad systemet dirigere opkald fra fx Sverige til en svensktalende kollega.

Automatisk opkaldsstyring

Systemet identificerer udvalgte telefonnumre og viderestiller opkaldet til en bestemt afdeling eller medarbejder.

URL-kald

Her kan kunden sende indtastede oplysninger direkte i et CMS-system, database eller på et website. Fx til registrering af start eller slut for arbejdstid, ordrestatus eller betalingsstatus. 

Samtaleanlæg

Telefonanlægget fungerer som et samtaleanlæg og kan tale igennem højtaleren på alle telefoner eller kun én telefon.

Call back

Ved call back-løsningen kan omstillingsanlægget automatisk lægge på og ringe tilbage til dig, hvis du fx er i udlandet og vil spare penge.

Bedre oplevelser for kunden

Indtast et tal

Gør det muligt for kunden at indtaste sit cpr-nummer eller kundenummer, så du kan målrette din kundebetjening, før du besvarer opkaldet.

Sig et nummer

Efter kunden har indtastet et tal, bliver en indtaling afspillet, fx: ”du har indtastet følgende cpr … ” og læser derefter nummeret højt, så kunden får bekræftet oplysningerne. 

Ring tilbage

Giv kunden mulighed for at blive ringet op, hvis ventetiden i telefonkøen bliver for lang. Kundens telefonnummer bliver sendt på e-mail med besked om at ringe op.

Stofa Erhverv statistikmodul

Statistikmodul

Se daglig eller periodisk statistik for alle opkald: tidspunkt, varighed, pris og geografi for danske opkald. Så kan I planlægge jeres bemanding optimalt. 

PC integration

Outlook og Google

Ring til jeres kontakter med et enkelt klik. Ring direkte fra Microsoft Outlook eller Google kalender uden at skulle indtaste nummeret. 

PC omstilling (tilkøb)

Få et visuelt omstillingsbord på skærmen, som giver et overblik over antal opkald i telefonkøen. Se også hvilke lokalnumre og mobilnumre, der taler via telefonanlægget. 

PBX Studio

I får adgang til at etablere og vedligeholde konfigurationen af jeres omstillingssystem. Eller vi kan gøre det for jer, hvis du foretrækker det.

Ekstra funktioner

Telefonsvarer

Telefonsvareren kan bruges som virksomhedens hovedtelefonsvarer, en afdeling eller et lokalnummer.

Fax online (tilkøb)

Modtag og send fax, selvom i ikke har en faxmaskine. I sender og modtager Fax via e-mail til en særlig e-mailadresse. 

Telefonkonference

I får et nummer til telefonmøder med kolleger eller eksterne deltagere. Der er ubegrænset antal deltagere.

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op