Gå til hovedindhold

Spørgsmål og svar om Telefoni fra Stofa Erhverv

Kan jeg få telefoni fra Stofa Erhverv?

Alle virksomheder med adresse i Danmark kan få telefoni fra Stofa Erhverv. Hvis du bruger vores omstillingsløsning, kræver det derudover en internetforbindelse for at få adgang til funktionerne, som ligger i skyen (cloud).

Er det besværligt at skifte?

Nej, for vi hjælper med det meste, så du slipper for en masse 'gør-det-selv'. Vi klarer fx nummerportering, installation og opsætning. Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin. Det sikrer, at skiftet foregår gnidningsfrit og uden nedetid.

Kan jeg beholde fastnet og/eller mobilnumre?

Ja. Vi hjælper med at flytte alle jeres telefonnumre, og I vælger selv datoen for, hvornår vi skal skifte, baseret på eventuel binding og opsigelsesvarsel hos nuværende teleselskab.

Hvad koster det at få telefoni?

Et engangsbeløb på 6.499 kr. ex moms med ubegrænset antal brugere. For dette beløb får du det, som du ofte betaler ekstra for via abonnementet hos andre leverandører, fx portering af telefonnumre, oprettelse af funktioner, træning af superbrugere, leverancekoordinering, 2 teknikerbesøg og tilpasset opsætning af løsningen baseret på dine ønsker. Prisen inkluderer ikke bordtelefoner og oprettelser af abonnementer. Omfanget afhænger af din løsning. 

Hvor hurtigt kan jeg skifte til Stofa Erhverv?

Det afhænger af din nuværende teleleverandør. Vi sidder klar til at modtage dine telefonnumre, når din nuværende teleleverandør frigiver dem. Det kræver typisk, at din bindings- og opsigelsesperiode er overstået.

Hvor lang tid tager det at skifte?

Forvent ca. 8 ugers leveringstid fra vi har første kontakt og til du har telefoni fra os. Meget af ventetiden skyldes binding og/eller opsigelsesvarsel hos dit nuværende teleselskab, hvor dit nummer skal frigives og porteres til os. Det kræver typisk, at din bindings- og opsigelsesperiode er overstået.

Vil vi opleve nedetid ved overgang til Stofa Erhverv?

Nej, skiftet bliver timet og planlagt sammen med jer, så I undgår nedetid. Vi holder jer informeret under hele processen, så I altid ved hvad der sker og hvornår. 

Kan vi genbruge IP-telefoner?

Ja, hvis I har IP-telefoner fra SNOM. Men det er desværre ikke muligt, hvis jeres bordtelefoner er fra en anden producent. Årsagen er at funktionaliteten ofte lavere på disse end på telefoner fra SNOM.

Hvilken service får jeg på min telefoniløsning?

Du kan fejlmelde døgnet rundt, hele året, hvis du oplever tekniske problemer. Derudover får du vores normale erhvervskundeservice, som betyder, at du kan få hjælp til alt andet (fx spørgsmål til din regning eller løsning) på hverdage 8-16. Dette er også inkluderet i mobil- og fastnet-abonnementerne. Har du brug for mere, kan du nemt opgradere din service- og supportaftale. 

Koster det ekstra at bruge omstillingsfunktionerne?

Nej. Alle 30+ funktioner i omstillingsløsningen er inkluderet i abonnementspriserne på mobil og fastnet. Der er kun ganske få valgfri tilkøbsmuligheder, fx Business Recorder som optager alle ind- og udgående samtaler.

Hvilket mobilt netværk bruger Stofa Erhverv?

Vi benytter TDC’s mobilnetværk, som garanterer dig den bedste dækning i DK og udlandet.

Hvad er 'Automatisk Opgradering' af abonnement?

Automatisk Opgradering sikrer, at du altid har det bedste og billigste abonnement. Hvis du fx begynder at bruge meget data, får du et større dataabonnement tilknyttet fremfor at skulle betale forbrug, som altid er en dyrere løsning. Opgraderingen sker automatisk og sker kun, når det er en billigere løsning for dig. Du kan altid opsige tillægsabonnementet, hvis du ikke længere ønsker det.

Skal jeg have et fysisk omstillingsanlæg stående?

Nej. Vores telefoniløsning, Business Connect, er 100 % cloud-baseret. Det eneste du skal have stående fremme er bordtelefoner – eller slet intet hvis du vælger en ’Mobile Only’ løsning.

Hvor længe er jeg bundet af et abonnement?

Der er ingen binding udover 30 dages opsigelsesvarsel på abonnementer. Det gør det nemt at komme af med uudnyttede abonnementer, hvis fx en medarbejder stopper hos jer. Det er også en fordel, hvis I kun har brug for et abonnement i en tidsbegrænset periode. 

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op