Gå til hovedindhold
Finans eguide

Telefoni til erhverv: Det er ikke besværligt at gøre tingene enkelt

Fleksibel telefoni til erhverv med omstilling

Business Connect er en komplet telefoniløsning der forenkler samtaler, kundeservice og samarbejde i virksomheden. Du får

  • Intelligente funktioner der automatiserer kundeservice
  • En skalérbar løsning som nemt tilpasses antallet af medarbejdere hos jer
  • Abonnementer der tilpasser sig jeres reelle forbrug 
  • Komplet overblik over levering, hvor vi sørger for, at alt virker
  • Selvbetjening med overblik over jeres forbrug og engagement
business connect telefoni

IP-telefoni drevet af pålidelig fiberforbindelse

Stofa Erhvervs ip-telefoni drives af fibernet med 99,9 % oppetid, så jeres telefonløsning altid er klar til at tage imod kunderne.  

Mobiltelefoni på Danmarks bedste netværk

Dårligt netværk dræber god forretning. Derfor bruger vi TDC’s mobilnetværk, som er målt til at være Danmarks bedste.    

Serviceaftale med hjælp og teknisk support

Kundeteam sidder klar til at besvare spørgsmål. Og hvis din løsning fejler, kan du ringe til os alle døgnets timer, hele året.

Vidste du, at Business Connect er en totalløsning, der giver dig mulighed for at samle alt ét sted:

 

IP-telefoni

Mobil

Omstilling

Internet

Medarbejderbredbånd

Teknisk support

Kundeservice

 

Tjek om Business Connect giver værdi for jer

Vi har mange opkald på samme tid, og begrænset personale

Business Connect sikrer, at kunderne altid bliver mødt af en professionel velkomsthilsen, når de ringer.

 

Valgfri og tilpasset tastemenu sikrer målrettet betjening og god kundeservice. I kan fx give kunden mulighed for at blive ringet op, når der er en ledig medarbejder. 

 

Se de 30+ intelligente funktioner >

Vi holder lukket visse uger, dage eller tidsrum

Det er nemt at opsætte en tilpasset velkomsthilsen, som gør det muligt at selvbetjene sig eller give informationer om åbningstider. 

 

Med vores statistikmodul kan du finde ud af, hvornår I mister vigtige opkald. Det kan give jer mulighed for at tilpasse telefontider til kundernes kontaktmønster. 

 

Læs mere om statistikmodul >

Vi ønsker ikke at tage ansvar for teknikken

Slip af med opdateringer, vedligeholdelse og drift af din telefoniløsning. Det sørger vi for!

 

Da Business Connect-løsningen ligger i skyen, sikrer vi, at I automatisk får de nyeste funktioner. Vi sørger også for, at løsningen altid kører mest effektiv og driftssikker. Og hvis du oplever fejl, ringer du blot til os og drager nytte af din serviceaftale.

 

Se de indbyggede funktioner >

Vi vil vide, hvornår vi mister vigtige opkald

Med Business Connect Statistikmodul kan du finde ud af, hvornår I mister vigtige opkald. 

 

Statistikmodulet er et værktøj for dig der vil have overblik over jeres serviceniveau, undgå tabte kundeopkald, optimere bemandingen og forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger. 

 

Læs mere om Statistikmodul >
 

Vi vil have nemmere ved at omstille opkald

Med vores app er det også nemt at få overblik over hvem der er ledig, og hvem der er optaget. På den måde er du sikker på, at kunden oplever jer som effektive og aldrig rammer en optaget telefon. 

Læs mere om vores app >

Vi ønsker fleksibilitet og frihed til at vælge

Du bestemmer, om jeres telefoni-løsning skal være med ip-telefoni, mobil eller en kombination. Løsningen er cloud-baseret og tilpasses 100 % til jeres virksomhed. 

 

Derudover slipper du for binding på abonnementer, så I kun har 30 dages opsigelsesvarsel på abonnementer, I ikke længere skal bruge. Det giver mulighed for at have abonnementer i en tidsbegrænset periode.

 

Se 3 abonnementer til telefoni >

Vi vil ikke betale for abonnementer, vi ikke bruger

Bruger I mere taletid eller data end forventet, opgraderer systemet jer til det bedste og billigste abonnement. Helt automatisk.

 

Hele telefoni-løsningen ligger i skyen. Fordelene er, at du slipper for udgifter til udstyr, der koster dyrt i både anskaffelse og vedligehold. 

 

Se abonnementer >

Vi vil have færre leverandører

Jeres telefoni-løsning kan indeholde ip, mobil eller begge dele. Du bestemmer. 

 

Derudover kan du få en totalløsning ved at tilføje internet og medarbejderbredbånd, så du får en samlet løsning, fakturaer, support og kundeservice fra én udbyder, der kender jeres løsning og virksomhed. 

 

Læs mere om Internet >

Sådan har vi hjulpet andre

BR-EL har valgt Business Connect fra Stofa Erhverv

BR-EL

”Vi er fire ledere, og det skal være let at få fat på os. Derfor kører omstillingen mobilt. Det betyder, at vores kunder møder en lokal velkomsthilsen, lige meget om de ringer til vores afdeling i Grindsted, Ølgod eller Ansager. Det er en vigtig del af vores kundeservice.” 

Bjørn Rasmussen
Installatør

XPConsult har valgt Business Connect fra Stofa Erhverv

XPConsult

”Før vi skiftede til Stofa Erhvervs telefoni, var kunderne i tvivl om, hvor lang tid de skulle vente i telefonen. I dag er vores fastnet- og mobiltelefoni smeltet sammen, og vi kan organisere vores kundeservice meget bedre.” 

Klaus Nielsen
Direktør og it-rådgiver

ESA-lægerne har valgt Business Connect fra Stofa Erhverv

ESA-lægerne

”Det har lettet vores arbejdsbyrde betragteligt at have stabilt fibernet og telefoni, hvor vi let kan stille om til hinanden. Fordi vores løsning er integreret med vores patientsystem XMO, kan vi svare mange patienter per minut og være meget mere effektive.” 

Saad Whaeb
Speciallæge i almen medicin

Sådan får du telefoni – fra aftale til drift

FORMØDE

1. Formøde med gennemgang

Ring 88 30 30 80. Så aftaler vi et møde til at afstemme opsætningen på din telefoni- og internetløsning.

Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin.

Klargøring telefoni

2. Klargøring af din telefoniløsning

Nu starter vi den tekniske og administrative klargøring af jeres telefoni-løsning. 

Du modtager nummerporterings-fuldmagt, SIM-kort og evt. udstyr (fx IP-telefoner).

Telefoni installation

3. Installation og nummerportering

Vi aftaler en tid for installation. Vores tekniker udfører opsætning, installation og test hos jer. 

Vi gennemfører også nummerporteringen. Herefter er jeres løsning i drift!

Opfølgning og servicekald

4. Opfølgning og servicekald

De første 14 dage kan du gratis få lavet tilpasninger af vores teknikere – og ligeså ofte du ønsker det.

Når din løsning har været i drift i 14 dage, ringer vi og spørger, om alt fungerer som ønsket.

I dag er vores fastnet- og mobiltelefoni smeltet sammen, og vi organiserer vores kundeservice meget bedre. Når en kunde ringer, bliver han viderestillet til lige netop den medarbejder, der har svaret på hans spørgsmål.

Klaus Nielsen
Direktør, XPConsult

 

Spørgsmål og svar til Telefoni

Er det besværligt at skifte?

Nej, for vi hjælper med det meste, så du slipper for en masse 'gør-det-selv'. Vi klarer fx nummerportering, installation og opsætning. Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin. Det sikrer, at skiftet foregår gnidningsfrit og uden nedetid.

Hvor lang tid tager det at skifte?

Forvent ca. 8 ugers leveringstid fra vi har første kontakt og til du har telefoni fra os. Meget af ventetiden skyldes binding og/eller opsigelsesvarsel hos dit nuværende teleselskab, hvor dit nummer skal frigives og porteres til os. Det kræver typisk, at din bindings- og opsigelsesperiode er overstået.

Kan jeg beholde fastnet og/eller mobilnumre?

Ja. Vi hjælper med at flytte alle jeres telefonnumre, og I vælger selv datoen for, hvornår vi skal skifte, baseret på eventuel binding og opsigelsesvarsel hos nuværende teleselskab.

Hvilket mobilt netværk bruger Stofa Erhverv?

Vi benytter TDC’s mobilnetværk, som garanterer dig den bedste dækning i DK og udlandet.

Hvilken service får jeg på min telefoniløsning?

Du kan fejlmelde døgnet rundt, hele året, hvis du oplever tekniske problemer. Derudover får du vores normale erhvervskundeservice, som betyder, at du kan få hjælp til alt andet (fx spørgsmål til din regning eller løsning) på hverdage 8-16. Dette er også inkluderet i mobil- og fastnet-abonnementerne. Har du brug for mere, kan du nemt opgradere din service- og supportaftale. 

Koster det ekstra at bruge omstillingsfunktionerne?

Nej. Alle 30+ funktioner i omstillingsløsningen er inkluderet i abonnementspriserne på mobil og fastnet. Der er kun ganske få valgfri tilkøbsmuligheder, fx Business Recorder som optager alle ind- og udgående samtaler.

Intelligente funktioner til alle virksomheders behov

Velkomsthilsen

Opret jeres egen velkomsthilsen, som tager godt imod kunderne. På den måde undgår du tabte opkald.

Åbne- og lukketider

Fortæl dine kunder, hvornår I holder lukket eller er på ferie. Så ved de altid, hvornår de kan få fat på jer.

Statistikmodul

Tidspunkt, varighed, geografi ... Få statistik på alle danske opkald til at planlægge optimal bemanding. 

Ringegrupper

Få alle telefoner i en afdeling til at ringe samtidig — og skær ned på kundernes ventetid.

 

Få mere viden om erhvervstelefoni

 

Ring mig op

Din adresse

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

Du giver Stofa Erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler dine data i vores Persondatapolitik.

Stofa Erhverv vidensmail

Få vores bedste tips, nyheder og digital viden i indbakken