Gå til hovedindhold
Telefoni til erhverv Business Connect Telefoni forenkler samtaler, kundeservice og samarbejde i virksomheden

Hvorfor vælge Business Connect telefoni?

Business Connect er fleksibel erhvervstelefoni og omstilling i én samlet løsning. Du bestemmer, om din løsning skal være med ip telefoni, mobil eller en kombination. 

Telefoniløsningen giver dig en professionel velkomsthilsen, køfunktion og nem omstilling til den rette, ledige medarbejder via en app. Det tilhørende Statistikmodul giver dig overblik over jeres serviceniveau og samtaler. På den måde sikrer løsningen jer mod at miste vigtige opkald.

Business Connect indeholder også 30+ smarte funktioner og fleksibel omstilling – i skyen. Så drift og vedligeholdelse er inkluderet og foregår automatisk. Det betyder, at du slipper for udgifter til udstyr, der koster dyrt i både anskaffelse og vedligehold. 

Når du samler internet og telefoni hos Stofa Erhverv, får du en driftssikker kommunikationsløsning, der giver dig og kollegaerne større overblik og effektivitet på arbejdspladsen. 

Stofa telefoni

3 sikre fordele med Business Connect telefoni

Ingen tabte opkald

Velkomsthilsen, køfunktion og andre automatiserede funktioner sikrer bedre kundeoplevelser, så I undgår tabte opkald.

Tilpassede priser

Bruger I mere taletid eller data end forventet, opgraderer systemet jer til det bedste og billigste abonnement. Helt automatisk.  

Fleksibel og enkelt

Vores fleksible cloud-telefoniløsning vokser nemt med antallet af nye medarbejdere hos jer - eller nye behov for mobil og ip telefoni.

XP CONSULT har optimeret arbejdsgange med Business Connect

I dag er vores fastnet- og mobiltelefoni smeltet sammen, og vi kan organisere vores kundeservice meget bedre. 

Når en kunde ringer til os i dag, bliver han viderestillet til lige netop den medarbejder, der har svaret på hans spørgsmål. Hvis der er kø, kan kunden vælge at blive ringet op af os uden at miste sin plads i køen."

Klaus Nielsen
Direktør i XPConsult

XPConsult-Business Connect

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Stofa app til telefoni

Smart app giver overblik over kollegaerne

Vil du give kunderne et professionelt indtryk af din virksomhed? Det kræver overblik og effektiv håndtering af alle opkald. 

Vores app sikrer en effektiv arbejdsdag med disse lettilgængelige funktioner:

  • Få overblik over, hvem der er ledig
  • Omstil til kollega med et enkelt tryk
  • Tilmeld og frameld dig ringegrupper
  • Aktivere ’Forstyr ikke’
  • Og meget andet

Business Connect app'en kan hentes i App Store og Google Play.

Intelligente funktioner lige ved hånden

Velkomsthilsen

Opret din egen velkomsthilsen, som tager imod dine kunder. Så undgår du tabte opkald.

Åbne- og lukketid

Fortæl kunderne, hvornår I har lukket eller er på ferie. Så ved de altid, hvornår de kan få fat på dig.  

Ringegrupper

Hjælp hinanden med at besvare opkald. Fx kan alle telefoner i en afdeling ringe samtidig, så kunderne får kortere ventetid.

Sådan får du telefoni – fra aftale til drift

1. Formøde med gennemgang

Ring 88 30 30 80. Så aftaler vi et møde til at afstemme opsætningen på din telefoni- og internetløsning.

Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin.

2. Klargøring af din telefoniløsning

Nu starter teknisk og administrativ klargøring af din telefoni-løsning. 

Du modtager nummerporterings-fuldmagt, SIM-kort og evt. udstyr (fx IP-telefoner).

3. Installation og nummerportering

Vi aftaler en tid for installation. Vores tekniker udfører opsætning, installation og test hos jer. 

Vi gennemfører også nummerporteringen. Herefter er jeres løsning i drift!

4. Opfølgning og servicekald

De første 14 dage kan du gratis få lavet tilpasninger af vores teknikere – og ligeså ofte du ønsker det.

Når din løsning har været i drift i 14 dage, ringer vi og spørger, om alt fungerer som ønsket.

Spørgsmål og svar om telefoni

Kan jeg få telefoni fra Stofa Erhverv?

Alle virksomheder med adresse i Danmark kan få telefoni fra Stofa Erhverv. Hvis du bruger vores omstillingsløsning, kræver det derudover en internetforbindelse for at få adgang til funktionerne, som ligger i skyen (cloud).

Er det besværligt at skifte?

Nej, for vi hjælper med det meste, så du slipper for en masse 'gør-det-selv'. Vi klarer fx nummerportering, installation og opsætning. Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin. Det sikrer, at skiftet foregår gnidningsfrit og uden nedetid.

Kan jeg beholde fastnet og/eller mobilnumre?

Ja. Vi hjælper med at flytte alle jeres telefonnumre, og I vælger selv datoen for, hvornår vi skal skifte, baseret på eventuel binding og opsigelsesvarsel hos nuværende teleselskab.

Hvilken service får jeg på min telefoniløsning?

Du kan fejlmelde døgnet rundt, hele året, hvis du oplever tekniske problemer. Derudover får du vores normale erhvervskundeservice, som betyder, at du kan få hjælp til alt andet (fx spørgsmål til din regning eller løsning) på hverdage 8-16. Dette er også inkluderet i mobil- og fastnet-abonnementerne. Har du brug for mere, kan du nemt opgradere din service- og supportaftale. 

Koster det ekstra at bruge omstillingsfunktionerne?

Nej. Alle 30+ funktioner i omstillingsløsningen er inkluderet i abonnementspriserne på mobil og fastnet. Der er kun ganske få valgfri tilkøbsmuligheder, fx Business Recorder som optager alle ind- og udgående samtaler.

Hvilket mobilt netværk bruger Stofa Erhverv?

Vi benytter TDC’s mobilnetværk, som garanterer dig den bedste dækning i DK og udlandet.

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op