Gå til hovedindhold

XP CONSULT har optimeret arbejdsgange & kundeservice

Liberalt Erhverv og IT

Den korte historie

Den 1. august 2015 skiftede XPConsult til Stofa Erhvervs IP-telefoni med omstillingsløsningen Business Connect. Det letter i dag medarbejdernes arbejdsgang og skaber samtidig en god oplevelse for kunderne, når de ringer til -virksomheden. Systemet var hurtigt implementeret, og XPConsult oplever en ærlig og hjælpsom kundeservice fra Stofa Erhverv.

Hvad var udfordringen?

- Før vi skiftede til Stofa Erhvervs IP-telefoni, var kunderne i tvivl om, hvor lang tid de skulle vente i telefonen. Samtidig døjede vi med en dårlig mobildækning på vores kontor. De problemer har vi ikke med Stofa Erhvervs IP-telefoni.

XP Consult logo

Løsningen til XP CONSULT omfatter:

 

  • XPConsult har fået IP-telefoni med omstillingsløsningen Business Connect fra Stofa Erhverv.
     
  • Fra en app er det nemt at styre omstillingen og se om kollegaer er ledige eller optagede.
     
  • IP-telefoni er spækket med smarte funktioner, der underbygger ønsket om god kundeservice.
Stabilt fibernet og telefoni

Hvilken løsning har du fået?

- I dag er vores fastnet- og mobiltelefoni smeltet sammen, og vi kan organisere vores kundeservice meget bedre. Når en kunde ringer til os i dag, bliver han viderestillet til lige netop den medarbejder, der har svaret på hans spørgsmål. Hvis der er kø, kan kunden vælge at blive ringet op af os uden at miste sin plads i køen. Så snart vores medarbejdere løfter røret, ringer systemet automatisk tilbage. IP-telefoni er spækket med smarte funktioner, der underbygger vores ønske om god kundeservice.

Oplevelsen af installation og service?

- På skiftedagen gik der ikke lang tid, før systemet var oppe at køre. Der var selvfølgelig brug for små justeringer undervejs, men vi kan altid få fat i vores kontaktperson fra Stofa Erhverv, og det føles som om, de løser problemerne, allerede mens de har os i telefonrøret. Vi har fået en individuel telefoniløsning til en konkurrencedygtig pris.

… vi kan altid få fat i vores kontaktperson fra Stofa Erhverv, og det føles som om, de løser problemerne, allerede mens de har os i telefonrøret.

Vi har talt med Klaus Nielsen, direktør og IT-rådgiver i XPConsult. Virksomheden har ti medarbejdere og ligger i Esbjerg.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

- Som IT-virksomhed er vi naturligvis teknologikyndige, men systemet er virkelig let at bruge og en lettelse i vores dagligdag. Fra en app kan vi nemt styre omstillingen, se om kollegaer er ledige eller optagede, og den enkelte medarbejder kan ved ferie melde sig ud af gruppen, så han ikke bliver ringet op af kunder.

Klaus Nielsen fra XP Consult

Tal med din erhvervskonsulent

88 30 30 80

Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op