Gå til hovedindhold

SYDBANK får større balance mellem arbejde og fritid

Finans og Forsikring

Den korte historie

I 2012 fik Sydbank mulighed for at tilbyde medarbejderbredbånd gennem Stofa Erhverv. I dag har 40 procent af pengeinstituttets ansatte, som har en hjemmearbejdsplads, valgt netop denne internet-løsning med en hastighed på 50/50 Mbit/s. For medarbejderne giver det mulighed for et fleksibelt arbejdsliv, hvor internettets hastighed ikke sætter begrænsninger.

Hvad var udfordringen?

Jens Jørgen Jacobsen: - Flere af vores medarbejdere efterspurgte en hurtigere internetforbindelse end det, vi tilbød gennem andre store landsdækkende udbydere. For fem år siden fik vi muligheden for også at tilbyde Stofa Erhvervs medarbejderbredbånd til pengeinstituttets ansatte. I dag vælger 40 procent en løsning gennem Stofa Erhverv.

Sydbank logo

Bredbåndsløsningen til SYDBANK omfatter:

 

  • Sydbank tilbyder medarbejderbredbånd gennem Stofa Erhverv i hele landet. 
     
  • 40% af pengeinstituttets ansatte har valgt netop denne internetløsning.
     
  • For medarbejderne giver det mulighed for et fleksibelt arbejdsliv, hvor internettets hastighed ikke sætter begrænsninger.
Medarbejderbredbånd til Sydbank

Hvilken løsning har du fået?

Jens Jørgen Jacobsen: - Med vores nye samarbejdsaftale med Stofa Erhverv har alle vores medarbejdere i dag en internethastighed på 50/50 Mbit/s. Derudover kan vi bestille medarbejderbredbånd til vores medarbejdere, lige meget hvor i landet de bor. Vi bestiller det blot ved Stofa Erhverv, og så sørger de for resten.

Oplevelsen af installation og service?

Jens Jørgen Jacobsen: - Vi oplever en fin service fra Stofa Erhverv. Opstår der tekniske problemer, bliver de udbedret inden for én til to dage.
Steffan Hilmer Jepsen: - Jeg har altid haft Stofa privat, men fik en erhvervsopkobling ved årsskiftet. Overgangen var meget nem, og jeg bliver altid mødt med god kundeservice fra Stofa Erhverv.

Vi oplever en fin service fra Stofa Erhverv. Opstår der tekniske problemer, bliver de udbedret inden for én til to dage.

Vi har talt med driftstekniker Jens Jørgen Jacobsen og vurderingsansvarlig Steffan Hilmer Jepsen som arbejder hjemmefra. Sydbank er den mindste af landets storbanker med 80 danske filialer og 2.164 ansatte.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

Steffan Hilmer Jepsen: – Jeg har fået en fleksibilitet, som man ikke kan købe for penge. Når man har børn, er det fantastisk ikke at spilde tiden med at køre til og fra arbejde hver dag. Jeg skal bare sætte mig ind til computeren, og så kan jeg starte med at arbejde. Det giver en rigtig god balance mellem arbejde og fritid.

Medarbejder hjemmearbejdsplads betaler sig

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op