Gå til hovedindhold

RESTAURANT AMBASSADEN har fået gladere kunder

Kultur og Turisme

Den korte historie

Restaurant Ambassaden på Fanø er glad og tilfreds med Stofa Erhverv af mange årsager. De tre vigtigste er Stofa Erhvervs høje kundeserviceniveau, den tekniske professionalisme og deres produkters evne til at høje restaurantens serviceniveau udadtil. Gæsterne giver god respons på Restaurant Ambassadens forbedrede telefonomstilling, og leverandører kan hurtigt og nemt komme i direkte kontakt med ejerne af restauranten.

Hvad var udfordringen?

– Vi ønskede os en hurtigere internetforbindelse. Og så ville vi egentlig bare gerne have internet og telefoni, der virkede, uden at skulle tage stilling til alt muligt hele tiden. Vores tidligere udbyder druknede os i beskeder, men med Stofa Erhverv har der bare været styr på det hele siden installationen.

Logo Ambassaden Fanø

Totalløsningen til RESTAURANT AMBASSADEN omfatter:

 

  • Restaurant Ambassaden har én samlet løsning med internet, mobil og IP-telefoni med omstilling.
     
  • Telefoni-løsningen hjælper med at gøre det nemt og effektivt for kunder og leverandører at komme igennem til den rette medarbejder.
     
  • Restauranten er en del af et gammelt hus, og det har teknikkerne taget hensyn til i finishen.
Kasseterminal med fibernet

Hvilken løsning har du fået?

– Det er et stykke tid siden, at vi fik fibernet fra Stofa Erhverv, men i september 2016 valgte vi også at få mobil, fastnet og en omstillingsløsning hos dem. Det har fungeret virkelig godt at have det hele samlet.

Oplevelsen af installation og service?

– Vi er mega glade for Stofa Erhverv. Fra dag ét har servicen været virkelig god, og det pædagogiske overskud hos Stofa Erhvervs kundeservice er altid rigtig stort – så det kan man da kun blive glad af. De to teknikkere, vi har haft ude i restauranten, har været super dygtige. Da vores restaurant er en del af et gammelt hus, har teknikkerne taget hensyn til, hvor de placerede ledningerne, og deres slutarbejde og finish var super. Det er servicen, som Stofa Erhverv til enhver tid vil vinde på, for det er altafgørende, at man ved, at ens problem bliver ordnet.

Telefonien hos Stofa Erhverv har givet os følelsen af at være mere professionel. Kunderne oplever, at vi er hurtigere og bedre, og nogle gange har de slet ikke fornemmelsen af, at de bliver stillet om. Det er rart, og kunderne er glade.

Vi har talt med Pia og Mads Lindquist, som ejer Restaurant Ambassaden. Det hyggelige spisested er beliggende på Fanø.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

– Telefonien hos Stofa Erhverv har givet os følelsen af at være mere professionelle. Vi får god respons fra vores kunder, som bliver stillet videre til Pia eller mig, hvis medarbejderne i restauranten har for travlt til at tage telefonen. Vi har den funktion via telefonien, at vil en leverandør snakke specifikt med mig, så kan de nu bede om at blive stillet om til mig direkte - det er virkelig en hjælp.

Pia og Mads Lindquist fra Restaurant Ambasaden Fanø

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op