Gå til hovedindhold

JERNE KIRKE har fået nemmere kontakt -til borgerne

Offentlig

Den korte historie

I februar 2016 blev de ansatte ved Jerne Kirke for alvor trætte af den langsomme internetforbindelse, der gjorde det svært at arbejde effektivt. Derfor skiftede kirkekontoret til Stofa Erhverv og oplever i dag de store fordele, der er ved en totalløsning med fibernet, telefoni og omstilling samlet i én pakke.

Hvad var udfordringen?

– Vi døjede med en rigtig dårlig internetforbindelse, der blandt andet forhindrede os i at uploade de store billeder, som vi bruger til kirkebladet. Vi blev konstant smidt af forbindelsen, og det kan hurtigt give nogle frustrationer. Derfor besluttede vi os for at skifte udbyder og fandt i samme omgang ud af, at det økonomisk bedre kunne betale sig, at have internet og telefoni samlet i én løsning ved Stofa Erhverv.

Logo Jerne Kirke

Totalløsningen til JERNE KIRKE omfatter:

 

  • Jerne Kirke har fået en samlet løsning med telefoni, omstilling og internet fra Stofa Erhverv.
     
  • Med et enkelt tryk viderestilles borgere til den præst, de har brug for at tale med.
     
  • Den samlede løsning sikrer hurtig kundeservice, stabilt internet og nemmere backup af data.
Præst med mobil data

Hvilken løsning har du fået?

– Vi sætter stor pris på den nye fibernet-forbindelse, der letter vores daglige arbejde meget. I dag har vi ingen problemer med hverken hastighed eller udsving – det fungerer bare. Samtidig har vi fået en omstillingsløsning, så vi med et enkelt tryk kan viderestille borgere til den præst, de har brug for at tale med. Det giver en bedre service, fordi vi kan informere præsten om, hvad opkaldet drejer sig om, før vi viderestiller borgeren.

Oplevelsen af installation og service?

– Vi har fået al den hjælp, vi har haft brug for. Det gik nemt med implementeringen af både fibernet og telefoni, og vi ved, hvilke afdelinger vi skal ringe til med problemer. Det er dejligt ikke at skulle igennem 17 afdelinger, før man finder den person, der kan hjælpe.

Det gik nemt med implementeringen af både fibernet og telefoni, og vi ved, hvilke afdelinger vi skal ringe til med problemer. Det er dejligt ikke at skulle igennem 17 afdelinger, før man finder den person, der kan hjælpe.

Vi har talt med Poul Erik Kammersgaard, sognepræst ved Jerne Kirke. Jerne Kirke ligger i Esbjerg og har ansat tre præster, to kordegne, to kirketjenere og to organister.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

– Vi har opnået en økonomisk besparelse ved at samle både telefoni og fibernet ved Stofa Erhverv. Samtidig har det lettet vores daglige arbejde og gjort det nemmere for borgerne i vores sogn at komme i kontakt med os.

Præsten fra Jerne Kirke Esbjerg

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op