Gå til hovedindhold

DAYZ RESORTS styrker kundeservice med supportløsning

Kultur og Turisme

Den korte historie

Efter et uheldigt lynnedslag, der afbrød Dayz Resorts internetforbindelse, valgte virksomheden at tilføje Switch til deres TV- og internetaftale med Stofa Erhverv. Det betyder, at medarbejdere fra Stofa Erhverv automatisk rykker ud, hvis der er udfald i forbindelsen, så Dayz Resorts kan fastholde deres høje serviceniveau.

Hvad var udfordringen?

– Vores gæster tager det efterhånden som en selvfølge, at der er hurtigt internet i vores feriehuse og lejligheder. Derfor er det en fast del af vores kundeservice – på lige fod med TV. I sommer var vi så uheldige, at lynet slog ned og afbrød vores forbindelse. Der opdagede vi, hvor vigtigt det er, at vores fibernet altid fungerer.

Dayz logo

Løsningen til DAYZ RESORTS omfatter:

 

  • Dayz Resorts har fibernet fra Stofa Erhverv og har tilføjet Switch, som overvåger og sikrer mod længerevarende nedbrud.
     
  • Stopper signalet, rykker Stofa Erhverv automatisk ud på max en time og udbedrer fejlen.
     
  • Både call-center og IT-afdeling har glæde af det stabile internet og den gode kundeservice fra Stofa Erhverv.
Stabilt fibernet på ferien

Hvilken løsning har du fået?

– For at undgå fremtidige uheld har vi tilføjet Switch til vores TV- og fibernetaftale fra Stofa Erhverv. Switch er et slags overvågningsudstyr, der sikrer os mod længerevarende nedbrud. Det sender et konstant signal til Stofa Erhverv, så de hele tiden kan holde øje med vores forbindelse. Stopper signalet, kommer Stofa Erhverv inden for en time og udbedrer fejlen, uden vi behøver at ringe til dem.

Oplevelsen af installation og service? 

– Da vi gravede til fibernet overholdt Stofa Erhverv den aftalte plan, og implementeringen gik udmærket. Det er meget sjældent, jeg har behov for at ringe til Stofa Erhvervs kundeservice – og netop derfor er den god. Hvis jeg har nogle spørgsmål, kan jeg altid ringe til vores faste kontaktperson.

Aftalen aflaster os i IT-afdelingen, fordi de forskellige feriecentre kan ringe til Stofa Erhverv i stedet for os.

Vi har talt med Ulrik Keller Jørgensen, systemadministrator ved Dayz Resorts. Virksomheden har fem feriecentre i Jylland med 70-300 huse og lejligheder i hvert center. Dayz Resorts har omkring 140 fuldtidsmedarbejdere men derudover også en del timeansatte.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

– Aftalen aflaster os i IT-afdelingen, fordi de forskellige feriecentre kan ringe til Stofa Erhverv i stedet for os. Udover at styrke vores direkte kundeservice ved at levere hurtigt internet i feriehusene, støtter ydelserne fra Stofa Erhverv også forretningen i Dayz Resorts, da blandt andet vores call-center er afhængig af en stabil internetforbindelse.

Stabilt fibernet på ferien

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op