Gå til hovedindhold

Blaabjerg Leg har fået en fleksibel teleløsning

Detail

Den korte historie

Som en lille virksomhed har Blaabjerg Leg hverken tid eller råd til at hænge i lange telefonkøer, når der er tekniske problemer med telefonien eller internettet. Ved at samle telefoni og internet hos Stofa Erhverv får Blaabjerg Leg nu en brugervenlig omstillingsløsning med mange funktioner, en stabil internetforbindelse og hurtig teknisk hjælp, der er til at forstå.

Hvad var udfordringen?

– Da Blaabjerg Leg flyttede fra Blaabjerg til Glejbjerg i august 2014, havde vi brug for en ny udbyder af telefoni og fibernet. I Blaabjerg havde virksomheden ikke fibernet, så vi kan mærke en markant forskel til nu, hvor vi har Stofa Erhvervs fibernet med en stabil og hurtig forbindelse. Samtidig er det nemt at have internet og telefoni samlet i én løsning.

Logo for Blaabjerg leg

Totalløsningen til Blaabjerg Leg omfatter:

 

  • Blaabjerg Leg har nu fået en stabil og hurtig internetforbindelse.
     
  • Ved at samle telefoni og internet får Blaabjerg Leg nu en brugervenlig omstillingsløsning.
     
  • Med erhvervsløsninger fra Stofa Erhverv er der altid hurtig teknisk hjælp, der er til at forstå.
Telefonomstilling til erhverv

Hvilken løsning har du fået?

- Vi er rigtig glade for den telefoniløsning, vi har fået ved Stofa Erhverv. Hvis kunder ringer til mig, når jeg er optaget, bliver de automatisk viderestillet til min kollega. Hvis jeg ikke er på arbejde eller har meget travlt, kan jeg ændre kø-indstillingen, så min kollega får opkaldene som den første. På den måde kan vores kunder altid komme i kontakt med os.

Oplevelsen af installation og service?

- Jeg er ikke teknisk anlagt, så det skal bare fungere. Med Stofa Erhverv har vi fået en nem og overskuelig løsning. Når jeg ringer til teknikerne, taler de et sprog, jeg kan forstå. Mit skrækscenarie er at være kunde ved en udbyder, hvor man hænger i en lang kø, hver gang man har brug for hjælp. Det har vi ikke råd til i en lille virksomhed som vores.

Med Stofa Erhverv har vi fået en nem og overskuelig løsning. Når jeg ringer til teknikerne, taler de et sprog, jeg kan forstå.

Vi har talt med Henrik Winther, indehaver af Blaabjerg Leg. Virksomheden har fem medarbejdere og leverer kvalitetsløsninger inden for leg og udendørsaktiviteter.

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

- Løsningen med erhvervstelefoni har gjort os mere tilgængelige for vores kunder. Når vi holder ferie, kan vi for eksempel viderestille vores opkald direkte til vores montør, der kan rykke ud på her-og-nu-opgaver. Det skaber en rigtig god fleksibilitet for vores lille virksomhed.

Henrik Winther fra Blaabjerg Leg

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Få én samlet løsning Én løsning, Én kontaktperson, Ét nummer. Ring 88 30 30 80 eller klik nedenfor og find din konsulent.
Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op