Gå til hovedindhold
Kontakt kundeservice Få hjælp til din arbejdsgiverbetalte internetforbindelse. Ring 88 30 30 80

Din arbejdsgiverbetalte internetforbindelse

Få hjælp til din arbejdsgiverbetalte internetforbindelse. Hvis du oplever tekniske fejl på forbindelsen, kan du ringe til support hele året, døgnet rundt på:

88 30 30 80

Tilkøb af tv, telefoni og andre tjenester

- samt alle spørgsmål til dine tilkøb

 

Bestilling og spørgsmål til

Internet, fast IP og SafeSurf

Bestilling
Erhvervskundeservice
88 30 30 80 (hverdage 8-17)
erhvervskundeservice@stofa.dk

Fejlmelding
Erhvervssupport
88 30 30 80 (alle årets dage 0-24)

 

Bestilling og spørgsmål til

Stofa Tv og Telefoni

Bestilling
Privatkundeservice
88 30 30 30 (hverdage 8-19)
 
Fejlmelding
Privatkundeservice
88 30 30 30 (hverdage 8-19)

 

Ydelser på partner fibernet

Fx tv og telefoni

Bestilling
Kontakt dit lokale fiberselskab 
fx Eniig, EWII, Altibox eller Fibia 
 
Fejlmelding
Kontakt dit lokale fiberselskab 
fx Eniig, EWII, Altibox eller Fibia 

Ring mig op

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

Du giver Stofa Erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler dine data i vores Persondatapolitik.

Din adresse
Ring mig op Stofa Erhverv