Gå til hovedindhold

Kasper R. Vorup

Key Account Manager


karv@stofa.dk

20 12 13 53


Tættere på Kasper

I Stofa Erhverv rådgiver jeg især større virksomheder samt institutioner fra det offentlige i fordelene ved nye digitale løsninger indenfor telekommunikation.
Og vi taler ofte bold. Eller vi mødes på stadion, for vi deler gerne samme interesse.
Det er vigtigt for mig at sørge for at kunderne har fingeren på pulsen med digitaliseringen i deres branche - det er sådan vi alle bedst kommer i mål. Både med kunderne og kollegaerne skal man kunne mærke, at vi løber efter den samme bold.
Jeg er vild med tanken om, at den digitale verden kan gøre livet nemmere for os. Med en ordentlig forbindelse er der fart på og det er vigtigt – livet er for kort til langsomt internet."

Brug for min hjælp?

Det starter med ét opkald

Kundeservice fra Stofa Erhverv

Kasper anbefaler denne artikel:


3 tips til at få gladere kunder i røret

Glade og tilfredse kunder, der kommer igen, er altafgørende for en sund forretning. Her er tre bud på, hvordan professionel telefoni kan styrke din kundeservice.

Læs bla. hvordan du kan skære ned på ventetiden. Logikken er til at føle på: Ethvert mistet opkald er en potentiel kunde. Hvis du ikke svarer, gør konkurrenten det nok.

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op