Gå til hovedindhold
Telefoni installation

Sikkert og stabilt netværk til erhverv

Installation af sikkert og stabilt netværk til erhverv

Vi glæder os til at levere internet til jeres virksomhed.

Vi er i gang med at behandle din bestilling. Du vil blive kontaktet i løbet af få dage vedrørende selve installationen eller aktiveringen af din nye internet forbindelse. 

Vi kontakter dig også, hvis det viser sig at din installationsadresse er placeret udenfor for vores internet forsyningsområde.

Stofa Erhverv team
 

FAQ installation af Business Basic internet

Hvad sker der nu?

Vi er i gang med at behandle din bestilling. Du vil blive kontaktet i løbet af få dage vedrørende selve installationen eller aktiveringen af din nye internet forbindelse. Vi kontakter dig også, hvis det viser sig at din installationsadresse er placeret udenfor for vores internet forsyningsområde.

Hvor kan jeg få leveret bredbånd?

Vi har investeret i Danmarks digitale fremtid med over 14.000 km fibernet i Jylland og på Fyn. Og der er endnu mere på vej, for vi har netop investeret 300 mio. kroner, så der over en årrække kan etableres endnu mere bredbånd i yderområderne. Lige nu kan du få bredbånd i bl.a. disse kommuner: Billund – Brønderslev – Esbjerg – Haderslev – Mariager Fjord - Randers – Svendborg – Sønderborg – Tønder – Varde – Vejen – Aabenraa.
Derudover er vi i fuld gang med at opgradere Coax nettet til Docsis 3.1 i hele Stofas forsyningsområde. Det betyder, at vi fremover kan levere endnu hurtigere og stabilt bredbånd også på coax nettet. 

Hvad er leveringstiden på internet?

Hvis der skal graves en ny bredbåndsforbindelse ved etablering, er leveringstiden typisk på 6-8 uger fra du bestiller. Har du tidligere haft en internetforbindelse fra Stofa vil leveringstiden være væsentligt kortere, typisk 1-2 uger. Vi giver besked hurtigst muligt. 

Kan Stofa Erhverv overtage min nuværende internetforbindelse?

Er der i dag en privat Stofa forbindelse på adressen, kan denne sagtens overtages af Stofa Erhverv. 

Er Wifi inkluderet, når jeg bestiller?

Ja. Vi har inkluderet wifi, men du kan naturligvis tilslutte din egen router, hvis du ønsker det. Få en hurtig intro til wifi her >. Du kan også bestille en router hos Stofa Erhverv. Routeren kan bestilles igennem vores erhvervskundeservice på 88 30 30 80. 

Skal der graves i forbindelse med etableringen af internetforbindelse?

Hvis du ikke tidligere har haft en bredbåndsforbindelse fra Stofa, skal der graves i forbindelse med etablering. Nærmere information omkring etableringsprocessen modtager du fra Stofa Erhverv. 

Kundeservice

Ring 88 30 30 80 hvis du vil tale med en medarbejder i salg, service eller driftssupport.