Gå til hovedindhold
Sådan virker Dropbox Dropbox Business giver dig smarte funktioner til samarbejde og effektivt teamwork

Foregår dette i din virksomhed?

Effektivitet?

Medarbejderne bruger unødig tid på at lede efter dokumenter og data, fordi det ikke ligger ét samlet sted eller er besværligt at tilgå. Det går ud over samarbejdet og produktiviteten.

Tilgængelighed?

I har begrænset adgang på farten til filer. Og det er besværligt at dele med samarbejdspartnere og leverandører, som ikke er på jeres netværk.

 

Kontrol?

Virksomheden mangler kontrol og ejerskab over forretningskritisk data, som ligger spredt i emails, på skrivebord, USB-stik, eller på medarbejdernes private pc’er.
 

Compliance?

Den nye persondatalov (GDPR) træder i kraft 25. maj og stiller skærpede krav til jeres kontrol over data, hvem der har adgang til persondata og at I kan begrænse adgang. 

Få mere effektivitet, kontrol og sikkerhed

Nemmere fildeling

Nem deling af indhold med samarbejdspartnere og andre eksterne, så de har sikker adgang til alle de filer, der er nødvendige for at arbejde sammen.

Viden og filer er samlet

Nedbryd siloer på teams, kontorer og enheder på et centralt sted som Dropbox til opbevaring, adgang til og deling af filer.

 

Forbliv forbundet

Gør det nemmere at arbejde uanset hvor I er med Dropbox’ app til smartphone, tablet og pc. Så sikrer du, hvem der får adgang til jeres filer.
 

Bevar konsistens

Alle har altid adgang til den nyeste filversion, som kan deles via delte mapper, delte links og versionskontrol.
 

Overvåg aktivitet

Du kan indstille adgangskoder og udløbsdatoer, så du altid sikrer, at de rigtige personer får tildelt den rette adgang til filer og data.
 

Undgå datatab

Beskyt virksomhedsdata når eksterne samarbejdspartnere eller medarbejdere arbejder på et projekt eller forlader virksomheden.
 

3 funktioner i Dropbox Business


1. Delte links

Når du har en fil, der er for stor at sende. Eller hvis du vil dele noget, som ikke skal kunne redigeres.

Du får et Dropbox link, du kan indsætte i en mail, og kan dele bestemt indhold med eksterne samarbejdspartnere. 

2. Team mapper

Når du vil dele en masse mapper og filer med kollegerne uden at bruge for meget tid.

Du kan nemt tilføje nye medlemmer eller fjerne dem igen - og mapperne er altid kun synlige for dine udvalgte personer.  

3. Delte mapper

Når du vil give andre mulighed for at tilføje, redigere og se bestemte filer – og altid i nyeste version.

Opret en delt mappe, så du kan invitere bestemte kolleger til at arbejde på filer samtidigt. 

Dropbox Paper styrker samarbejdet

Dropbox Paper er inkl. i begge Dropbox Business pakker. Med Paper kan du arbejde med alt fra video og billeder til kode og lyd – alt på én platform. 

Du får et stærkt værktøj, hvor du kan: 

  • Copy/paste næsten hvad som helst ind i Paper
  • Oprette, redigere, kommentere og dele dokumenter med andre fra app'en
  • Slippe for at dele virksomhedens data og filer med ”gratis” tjenester 

Dropbox Paper har et rent og enkelt layout, og er et godt alternativ til fx Slack og Google Docs. 

 

Interesseret? Bestil et opkald her

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.
 
ring mig op

Kontakt os i dag

Skift til Dropbox Business. Det er nemt.

Eksisterende Dropbox-brugere beholder alle deres delte mapper, og alt privatindhold forbliver privat.

Hver bruger får mulighed for at flytte alle personlige filer til en ny Dropbox-konto, der er helt deres egen. Dermed er vigtig virksomhedsdata nu i firmaets kontrol, og der er renere linjer mellem arbejde og privat.

Kontakt os i dag - ring 88 30 30 80 og hør hvor nemt, det er at skifte

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op