Gå til hovedindhold
Sundhed Gør en større forskel for flere patienter med effektive og digitale arbejdsgange i klinikken. 

Har I råd til mindre tid til patienterne?

Sundhedssektoren er presset til at løfte kvaliteten af behandlinger og være mere omkostningseffektive. 

Men hvordan får lægehuset mere kvalitetstid til patienterne? Der er i forvejen pres på både telefoner og personale, når mange ringer ind på én gang i telefontiden.

Samtidig bliver der sendt og modtaget store datamængder om mange patienter med vigtig information. Så det kræver overblik og effektive arbejdsgange, hvis læger, sygeplejersker og sekretærer skal kunne koncentrere sig om patienterne. 

Din ideelle kommunikationsløsning skal derfor kunne strømline arbejdsgange i klinikken, maksimere indtægter per patient og reducere administration. 

Det stiller en række krav til jeres telefoni- og internetløsning:

  • Kan I håndtere alle opkaldene, når patienter ringer på samme tid i telefontiden? 
  • Har I en samlet løsning, der giver overblik og effektivitet til kunne behandle flere patienter? 
  • Har I internetforbindelsen, der kan sende og modtage patientinformationer uden ventetid?

3 måder vi hjælper sundhedssektoren

Ingen tabte opkald

Et ubegrænset antal indgående linjer sikrer, at patienterne altid kommer igennem og får jeres velkomsthilsen.

Patient selvbetjening

Patienten kan starte med at indtaste sit cpr-nummer og derefter taste sig videre til en kø hos den rigtige læge, så alle parter undgår spildtid.

Hurtigt internet

Et hurtigt netværk gør det muligt at integrere jeres patientsystem og besvare flere patienter, så I kan arbejde mere effektivt.

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Digital sundhed
Fakta om Sundhed

50 % 

Vidste du, at halvdelen af danskerne er interesserede i det intelligente og digitale hjem – og især på at bruge teknologi til at forhindre sundhedsproblemer, holde øje med kroppens almene tilstand og kommunikere med læger? 

Hvor godt udnytter du digitaliseringen i din kommunikation med patienterne? 

ESA-lægerne har lettet arbejdsgangen med samlet løsning

Fordi vores løsning fra Stofa Erhverv er integreret med vores patientsystem XMO, kan vi svare mange patienter per minut og være meget mere effektive. 

Det har lettet vores arbejdsbyrde betragteligt at have stabilt fibernet og telefoni, hvor vi let kan stille om til hinanden. Det betyder rigtig meget for både læger, sygeplejersker og sekretærer i klinikken. 

Saad Whaeb
Speciallæge i almen medicin hos ESA-lægerne

Læge Saad Whaeb har fibernet og telefoni fra Stofa Erhverv

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
E-bogen Den "digitale klinik" er mere effektiv fra Stofa Erhverv

Guide: "Har din klinik fundet recepten på digital udvikling?" 

32 % af danskerne booker lægeaftaler på nettet. Danmark er (sammen med Finland) dermed førende på e-konsultationer ifølge seneste EU-undersøgelse. 

Bruger du og din klinik digital teknologi til at engagere og involvere patienter i deres egen behandling? Og har du den rette telefoni-løsning der sikrer effektiv håndtering af opkald, uden at det går ud over serviceniveauet?

Hent inspiration og indsigt i vores digitale guide til sundhedsbranchen: "Har din klinik fundet recepten på digital udvikling?" 

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op