Gå til hovedindhold
Detail Skab bedre digitale kundeoplevelser i butik og webshop med internettet

Har I råd til dårlige kundeoplevelser?

I 2016 rundede e-handlen 110 mia. kr. og udgør det største vækstområde i detailhandlen. Forbrugeren er i kontrol og har aldrig haft bedre muligheder for at vælge dine konkurrenter, hvis de yder bedre priser eller kundeservice. 

Så hvordan sikrer du at fastholde kunderne med bedre kundeoplevelser? Og hvordan holder du dem interesseret i at købe dine produkter, når konkurrenterne kun er et klik væk på internettet?

Udfordringerne stiller skarpe krav til jeres telefoni- og internetløsning:

  • Hvor godt er din butik sikret mod tabte opkald?
  • Hvordan sikrer I hurtig og effektiv kundeservice i butik (og webshop)?
  • Er jeres internetforbindelse gearet til at udnytte digitaliseringen, så I ikke mister omsætning? 

3 måder vi hjælper dig i detailbranchen

Ingen tabte opkald

Ubegrænset antal indgående linjer sikrer, at kunderne altid kommer igennem og får jeres velkomsthilsen, når de ringer til jer.

Ét nummer

Mobil- og bordtelefoner kan vise samme nummer hele dagen, eller fx vise dit hovednummer i åbningstiden og dit mobilnummer resten af dagen.

Stabilt internet

Få en internetforbindelse til erhverv med 99,9 % oppetid, der sikrer at jeres kasseterminaler, varebestilling og webshop altid er klar til at betjene kunderne.

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
Stofa Erhverv digitale løsninger
Detail og digitalisering

24 %

Hver fjerde forbruger undersøger en vare, inden de køber den i den fysiske butiks netbutik eller i andre netbutikker (Dansk Erhvervs E-analyse 2016).

Derudover har mere end hver 3. forbruger søgt efter en nærtliggende butik på deres mobiltelefon inden for de seneste 3 måneder.

Udnytter I digitale løsninger, så den moderne forbruger finder jeres butik?

SLIK FOR VOKSNE udnytter digitalisering i fysisk butik

Vi har haft bredbånd fra Stofa Erhverv i snart 10 år nu og er yderst tilfredse. Der er en nedetid på nul.

Og med de hastigheder, vi nu kan få, oplever vi stort set ingen ventetid ved Dankort-terminalerne eller ved kassen. Som forretningsdrivende er det jo yderst tilfredsstillende."

Kim Jepsen
Indehaver af SLIK FOR VOKSNE

slik-for-voksne
SLIK FOR VOKSNE

Mere viden? Gør som over 8.500 andre

Del denne side
E-bogen “Den Digitale Butik” fra Stofa Erhverv

Guide: "Er din butik gearet til den digitale forbruger?"

I 2011 e-handlede danskerne for 54 mia. kroner. I 2016 var tallet fordoblet til 110 mia. Og i 2020 forventer Dansk Erhverv, at vi når op på skyhøje 186 mia. kroner! 

Hvilken kundeoplevelse giver du kunderne på de digitale platforme? Den er afgørende for din forretnings fremtid. Og hvis du har en fysisk butik, er der også smarte måder at bruge digitaliseringen til at sælge flere varer og yde bedre kundeservice. 

Hent inspiration og indsigt i vores digitale guide til detailbranchen: "Er din butik gearet til den digitale forbruger?"

Brug for hjælp?

Ja tak - jeg vil gerne ringes op