Hos Stofa har vi fokus på at behandle vores kunder ordentligt. Oplever du alligevel noget, du ikke er tilfreds med, vil vi meget gerne høre fra dig. 

Kundeservice er klar til at hjælpe dig på 88 30 30 30, hvis du har et spørgsmål eller noget, du er utilfreds med.

 

 

Sådan klager du

Vil du klage, skal du skrive til reklamation på reklamation@kontakt.stofa.dk. Herefter modtager du en bekræftelse på din klage inden for 14 dage. Vi bestræber os på at give dig et svar så hurtigt som muligt, og du kan som minimum forvente en afgørelse senest tre måneder efter, at du har indgivet din klage. Du kan få hjælp i Stofas klagevejledning.
 

Hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse på din klage, kan du gå videre med den:
 

Klager, der vedrører dit abonnement

Hvis din klage omhandler dit abonnement på teletjenester – det kan fx være din regning eller Stofas vilkår – kan du klage til Teleankenævnet. Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnementer på teletjenester:

 

 

 

 
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3.th.
1609 København V
Telefon 33 18 69 00 
 

 

 

 

Klager, der vedrører varer eller indholdstjenester

Hvis din klage omhandler varer (fx et modem) eller indholdstjenester (fx SmartTv) kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen:
 
 

 

 
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 41 71 50 00
 

 

 

Er statsborger i en anden EU-medlemsstat?

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: info@stofa.dk.