Gå til hovedindhold
Velkommen til Stofa Bestil din nye tv-pakke, inden du overgår til Stofa den 8. januar 2019

Bestil din Stofa Tv-pakke i dag

Du får en ny tv-aftale ved Stofa og Aabybro Antennelaug fra 8. januar 2019.

Derfor skal du bestille en ny tv-pakke, inden du overgår til Stofa 8. januar 2019, så dine produkter fortsat er aktive.

Har du ikke bredbånd fra Stofa? Så kan du nu samle dit bredbånd og tv ét sted. Vi har hastigheder til alle behov - fra 4/1 Mbit og helt op til 300/50 Mbit. Så uanset om du blot tjekker mails eller streamer film, har vi hastigheden til dig. 

Har du i forvejen et fastnetnummer, som du vil beholde, kan du bestille Stofa Telefoni. Så sørger vi for at opsige din aftale og overflytte dit nuværende nummer kvit og frit.

Bliv ringet op og bestil inden du overgår til Stofa 8. januar 2019!

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette Stofa-løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

Du kan læse, hvordan vi behandler dine data i vores Persondatapolitik.

Din overgang til Stofa

  • Inden 8. januar 2019
    Husk at bestille ny tv-pakke og internet fra Stofa, inden du overgår til Stofa 8. januar, så dine produkter fortsat er aktive efter 8. januar.

  • 8. januar 2019
    Fra 8. januar leverer Stofa dit tv- og internetsignal. For at dine nye kanaler virker i den nye tv-pakke, du har bestilt, skal du foretage en kanalsøgning. 
    Læs mere og få hjælp til dine kanaler.

  • 8. januar 2019
    Gentegn din e-mailkonto fra @aabynet.dk på Mine Sider 8. januar for at beholde den. Dine gamle mails fra din e-mailkonto ved @aabynet.dk bliver slettet 8. januar. Husk derfor at gemme eller udskrive de gamle mails, som du vil gemme. 

Din overgang til Stofa

Kom til Stofa-event

Vi holder event i dit lokalområde, hvor du kan høre mere om alle de digitale muligheder, du får med Stofa. Vi står klar til at give dig personlig rådgivning og svare på alle dine spørgsmål.

Mød os ved Kultur- & ErhvervsCenter Jammerbugt, Søparken 2 i Aabybro:

Tirsdag 8. januar kl. 15 - 19
Onsdag 9. januar kl. 15 - 19

Tv-løsninger der passer til dig
Stream dine tv-kanaler på WebTv

Stream dine tv-kanaler på alle skærme

Nu behøver du ikke længere gå glip af din yndlingsserie eller en vigtig fodboldkamp, fordi du ikke er hjemme. Med WebTv kan du nemlig tage din tv-pakke med dig på mobil eller tablet overalt i Danmark og EU. 

For at komme i gang med dit Stofa WebTv skal du oprette et MitLogin

Få hurtigt svar her

Hvordan beholder jeg mit gamle fastnetnummer?

Har du i forvejen et fastnetnummer, som du vil beholde, må du ikke selv opsige dit gamle telefonabonnement. Når du bestiller Stofa Telefoni, hjælper vi med at opsige din aftale og overflytte dit nuværende nummer kvit og frit.

Hvad sker der med min e-mailkonto ved Aabybro Antennelaug?

Din e-mailkonto ved @aabynet.dk bliver lukket og slettet 8. januar. Dine mails på din nuværende e-mailkonto ved Aabybro Antennelaug bliver ikke overført til den e-mailkonto, som du kan få ved Stofa, hvis du har Stofa Bredbånd. Husk derfor at gemme eller udskrive de vigtige mails, du gerne vil beholde. Da de ellers vil gå tabt 8. januar, hvor de bliver slettet.

Når du har Stofa Bredbånd, kan du få en e-mailkonto uden beregning. Du kan også få den med @aabynet.dk. Så du kan vælge den samme adresse til din e-mail, som du har haft før.

Sådan får du en e-mailkonto hos Stofa

Du kan få en e-mailkonto uden beregning, når du har Stofa Bredbånd. Du kan logge på Mine Sider og oprette din e-mailkonto hos Stofa, når du har oprettet dit MitLogin. Det kan du gøre 8. januar.

  • Log på Mine Sider med dit MitLogin.
  • Vælg "Indstillinger" i venstremenuen
  • Vælg ”Email”
  • Vælg ”Email-adresser”
  • Indsæt den e-mailadresse, du gerne vil have
  • Du kan vælge en e-mailadresse under @aabynet.dk eller stofanet.dk

Det er en god ide at vælge den samme e-mailadresse, som du havde tidligere. Så undgår du nemlig at skulle give besked til alle dine kontakter om, at du har fået ny e-mailadresse. Din nye e-mailkonto fra Stofa kommer med 100 MB lagerplads, men du kan udvide til 1 GB for 10 kr. pr. måned.

Mine kanaler virker ikke - hvad gør jeg?

Fra 8. januar leverer Stofa dit tv- og internetsignal. For at dine nye kanaler virker, skal du foretage en kanalsøgning. 

Se hvordan du foretager en kanalsøgning.

Hvordan kommer jeg i gang med WebTv?

WebTv følger automatisk med, når du har tv fra Stofa. Når du har oprettet et MitLogin, kan du hente WebTv app’en til din mobil, tablet eller Apple TV 4. App’en findes til Android og iOS. Du kan også se WebTv på din computer.

Hvordan tilmelder jeg mig digital post?

Med digital post får du din post fra Stofa direkte i din indbakke. Tilmelder du dig ikke digitalt post, betaler du 29 kroner hvert kvartal for at modtage fysisk post.

Du tilmelder dig digital post på stofa.dk/tilmeld.

Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?

Du kan tilmelde din regning fra Stofa til Betalingsservice via Mine Sider eller på netbank. På din første regning får du alle de oplysninger, du skal bruge for at tilmelde regningen til Betalingsservice. 

Få svar på spørgsmål om din regning.

Har jeg mulighed for selvbetjening på stofa.dk?

Hos Stofa kan du benytte vores selvbetjeningsunivers Mine Sider på stofa.dk. Her kan du følge dit forbrug, betale dine regninger og læse din Stofa-mail. Du skal oprette et MitLogin til Mine Sider for at komme i gang med selvbetjeningen. 

Opret dit MitLogin

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvis du har brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os. På stofa.dk/kontakt kan du se, hvordan og hvornår du nemmest får fat på os.